Mrb bu notu okuyorsanız sadece yazmak istedim saat 04.23 yarın sabah önemli bir sınavım var ve ben wattpadde fic okuyorum çünkü bir manyağım. Şimdi de daha manyakçasını yapıp yazıcam. Siz benim gibi olmayın annem. Vicdan notu bitti bölüme geçiyoruz. 🏃♀️
BAK YORUM YAPIN KİMSE YORUM YAPMIYOR SEVİYOR MUSUNUZ SÖVÜYOR MUSUNUZ ANLAMIYORUM!!! 😭😭
Not: Sonraki Bölüm Final. ❤❤
"Mina hastanedeymiş Jimin. Kolunu kırmışsın kızın. Bir de kafası zedelenmiş."
"O da alfasına yaklaşmasaydı." Baekhyun ters ters Chanyeole bakarak konuşmuştu. Chanyeol gözlerini kocaman açmıştı.
Baekhyun beni korkutuyorsun bazen bir tanem."
"O kızla ilgili içime sinmeyen bir şeyler var bilmiyorum." mırıldanmıştım.
O sırada koridorda konuşurken sınıfımdan bir kız gelip yanıma yaklaşmıştı.
"Mina bunu sen kolu kırılmadan önce Cuma günü sıranın altına koydu Jimin ama sen fark etmedin
arkandan seslendim duymadın. Araya da hafta sonu girdi." Ben sıranın altını kullanmazdım ki.Kaşlarımı çatarak elimdeki mektubumsu kağıdı açmıştım. Ne diye kağıda yazıyordu ki yüzüme söyleyemiyor muydu?
Okuduğumda ağzım açık bakakalmıştım ve diğerleri de başıma doluşmuş okumuştu benimle aynı anda. Derin şok sessizliğinde Taehyung'un sesi duyuldu.
"İyi ki kırmışsın kolunu orospunun."
Alfanı elinden nasıl güzel aldım değil mi?
Bugün Yoongi %90 Mina ile hastanedeydi. Bu düşünce daha da sinirimi bozmuştu şu an. Keşke okuldan çıkabilseydim. Gerçi çıksam ne yapacaktım aşko geçmiş olsun demeye mi gidecektim? Şimdilik umursamamayı seçecektim.
Sadece birkaç gün sonraydı. Yugyeomla abi kardeş yemek yemeye gelmiştik çünkü ocakta cezveyi unuttuğumuz için cezve yanmış tüm ev duman olmuştu. Camların hepsini açmıştık, Aralık soğuğu bir yana mutfağı kullanamıyorduk.
Sadece 4 masa ötede tanıdık bir koku vardı.
O koku elbette ex aşkım Min Yoongi'den başkası değildi. Ve yanındaki de tahmin edilen kız. Mina Yoongi'ye sırnaştıkça sırnaşıyor, kolunun altına girip koluna ve ona sarılıyordu. Arada bir bana baktığını fark etmiştim Minanın. Bilerek yapıyordu. Cilvelenerek omuzlarını sallayıp kıkırdıyordu. Üstelik Yoongi de gülüyordu!
Umursama Jimin. Umursama.
Pizzamı yemeye devam etmiştim ve bitirdikten sonra da lavaboya gelmiştim. Yoongi ona gülümsüyordu. Bana davrandığı gibi değildi ama gülümsüyordu! Tuvalet kabinlerinden birine girdikten birkaç dakika sonra içeri birinin daha girdiğini işittim.
Şakıyan bir kahkahanın ardından musluk sesi..
"Ya ilk gecemiz çok güzeldi biliyor musun? Sarhoştu deli gibi ama çok özel hissettirdi, çok güzel davrandı bana. Onun omegası olduğumu o gece anladım işte."Mina...
Mina'nın sesiydi bu. Telefonda konuşuyordu."Evet tatlım geri döneceğiz tabii ki. Dönem tatilindeyiz. Oh öyleyse kapat hadi çok öptüm."
Son cümleleri anlamamıştım bile. Tüm vücudum titrerken duvara tutundum sadece.
İlk geceniz mi? Hayır buna inanmayacaktım. Dışarı çıkıp ellerimi yıkamaya başladım.
"Ah selam Jinin."
"Jimin."
"Her neyse."
"İnsanlara yalan söylemeye utanmıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...