Hatam varsa affola.
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. 😔😔|🍒
Ve sonra gecenin karanlığına iki çığlık karışmıştı.
...
"Jimin! O EVDEN HEMEN ÇIK!"
Baygın bir şekilde evin ortasında yatan gencin telefonunu açan Hoseok Baekhyun'a gülmüştü.
"Geç kaldın biraz bebeğim. Arkadaşına hoşçakal de." telefon suratına kapanmış ve bip sesi gelirken Chanyeol de konuşmayı duymuştu. Bugün ders çalışma ayağına kısa olanı gizlice keserken kütüphanede Baekhyun'a yakalandığında utançtan ölse de şu an ciddi bir durumdu.
Ona karşı ilgili olduğunu kabul ediyordu elbette. Bir alfanın bir omegaya beslediği koruma iç güdüsünü de fazlasıyla hissediyordu şu son günlerin de getirisiyle. Fakat bu zaman, ilişkileri hakkında konuşmak için doğru muydu emin olamıyordu. Bu yüzden bekliyordu. Babası ile büyüdüğünden Baekhyun kadar olmasa da o da biliyordu bir şeyler.
"Geç mi kaldık? Jimin ölmüş mü?"
"Ne ölmesi be saçmalama, dev kadar boyun var fasülye kadar beynin yok. Off çok gerginim. Çabuk Min Yoongi'yi ara. Hatta.. Hatta Jungkooku da evet, Yugyeom falan hepsi! Hepsini ara birlikte gidelim. Hatta! Onlar şimdi gitsin tamam mı! Taehyung da yanında, biz de büyüyü yapar geliriz!"
"Baekhyun tamam nefes al." Kısa olan omzuna bir yumruk geçirmişti.
"Ne diyorsam onu yap."
İkili önündeki kahverengi kapaklı kitaba kapağını açmaya cesaret edemeyerek bakarken Chanyeol sordu.
"Patronus bir çeşit pozitif büyüdür. Kullanan kişiye kalkan oluşturur ancak çok zor bir büyüdür. Yapabilir misin Baekhyun?"
"Yaparım. Deneyeceğim. Jimin'i kurtarmanın tek yolu buysa eğer her şeyi yapmaya hazırım."
O sırada ise Taehyung dizlerini kendine çekmiş yerde yatan Jimin'e bakıyordu. O bir omega olduğu için Yeri'nin onlar bahçedeyken yaptığı derin bir karın ağrısı gibi etkisi olan büyüye dayanamamış ve bayılmıştı. Bir saat mi geçmişti? Anlamlandıramıyordu. Yeri o cadı olabilir miydi?
"Bu ne sikim.."
Merdivenlerden inen pembe saçlı kızı gördüğünde sinsi gülüşüyle biraz tırsmıştı. Elinde yeşil garip bir sıvı vardı. Jimin'e ilerliyordu. Hemen ayağa kalktı ve Jimin'in önüne geçti.
"Ona ne yapacaksın? Biz masum kişileriz, lütfen bizi rahat bırak."
Yeri ise kötü bir kahkaha atmıştı.
"Çekil önümden beta. Feromonların normalde az olmalı ama korkundan altına ediyorsun anlaşılan midem bulandı."
Betalar çok zayıf feromon salgılardı, öyle ki çoğu zaman hissetmezdiniz. Fakat şu an korkuyordu. Elini yumruk yaparak sinirle kıza baktı.
Baekhyun'un, geleceğin baş omegasının fısıldadığı kelimeler o sırada Taehyung'un kulağında çınladı.
"i agápi vrískei tin alítheia káthe forá."
"i agápi férnei tis psychés mazí."
Hoseok aynı sesi duyup Taehyung'un dizlerinin dibine çökerken kapı hışımla açılmış ve içeri üç alfa girmişti. Taehyung o sırada buna dikkat edemedi. Başı deli gibi dönmüş, gözleri çıkacak kadar ağrımıştı. Hoseok onun paçalarına yapışırken dizleri daha fazla onu taşıyamamış ve yere bırakmıştı kendini. Kusmak istiyordu. Sadece kusmak. Öyle de yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...