Yugkook olsun diyenler yorum yapsın yoksa Jungkook'u yoonminin arasına sokarım hehehe
Ya da mor kalp bırakabilir bölüme vote de verebilirsiniz ben anlarım.
😈😈👻💜💜💜
Yoongi elini dans istercesine uzattı. Bir başka omegaya uzattı. Onun etkilendiğini hissediyorum, kalbim sıkışıyordu. Neden birden böyle yaptığına anlam veremedim.Gözlerim yaşarırken acıyla dizlerimin üzerine düştüm.
Omega elini tutup onu kaldırmış ve yüzünü okşamıştı. Etraftaki bütün alfalar onun gelişiyle eğilmişti. Ağlıyordum.
Sessizlik çöken ortamda ben de sessizce sıcak yaşlarımın yanaklarımdan süzülmesine izin vererek eşimi izliyordum. Kendini bir omegaya teslim edişini izliyordum.
Omega onun saçlarını okşamaya başladığında daha fazla kendimi tutamadım ve elimi sertçe acıyan kalbime bastırırken ağzımdan bir hıçkırığın kaçmasına engel olamadım.
Gülümseyen omega o sırada beni fark etmiş ve hızla elini çekerek yanıma gelmişti.
Ona bakmak bile istememiştim, sadece ağlamaya devam ediyordum. Kalbimdeki elimi tutup çekmiş ve elleri arasına alıp okşamıştı. O zaman kafamı kaldırıp gözlerine bakmıştım.
Mavi gözlerine..
O an onun baş omega olduğunu anlamıştım.
Prens Nam Woohyun.Titreyen sesimle fısıldadım.
"E-efendim.. "
gülümsemesi yüzünde yayılmış ve beni tutarak kaldırmıştı. Gözlerime bakmıştı.
"Omega.. Jimin-ah ismin bu değil mi?" kafamı sallamıştım. Gözlerine baktığında karşısındakinin bilgilerini görebilmesi efsanesi doğruydu demek ki.. Adımı söylemişti.
"Biliyorsun tüm alfalar bana aittir. Alfan bana saygısını gösterdiği için üzüldün mü yoksa?"
burnumu çekerek başımı iki yana sallamıştım. Titreyen dudaklarımı ağlamamak için ısırmıştım.Sadece.. Eşi olmayan tüm alfalar baş omegaya aittir. Bu da demek oluyordu ki Yoongi bir eşinin olduğunu onaylamamış, bilinmesini istememişti. Bu yüzden baş omega hala anlamamıştı sanırsam.. Üzülmedim.. Kalbimi acıttı. Kıskandım..
"Güzel.. Merak etme.." elini saçlarıma çıkarıp okşamıştı.
"Oğlumla arkadaş olmak istediğin için de seni merak etmiştim.. Seni ağlatmak istemedim minik omega. Ağlama lütfen." gözlerimi silmişti ve boynuma dokunmuştu iki kere.
"Bu sevgili baş omegandan sevimli Jimin'e bir hediye olsun."
Boynumda kalp şeklinde minik bir kolye oluşmuştu. Bunun anlamı onurlandırıldım demekti. Hafifçe eğildim ve baş omega odadan çıkar çıkmaz Yoongi yanıma gelmişti.
Bana sarılmak istemişti ama onu dermanı kalmamış kollarımla hafifçe itip kenara çekildim. Feromonlarını kullanmasına izin vermemiştim.
"Y-yoongi onun kadar uysal ve güzel olamadığım için m-mi? Söylemedin.."
"Ne?"
"Yaklaşma.." dudaklarımı büzüştürüp gözlerimi sildim. Baş omega dahi olsa üzerinde başka bir omegaya ait dokunuşlar vardı ve bu kurdumu rahatsız ediyordu. Ona dokunmak istemiyordum, geriye kaçmak istiyordum.
"Sen.. Beni kıskandın!" bu sefer de yüzümü buruşturmuştum.
"Yoon saçmalama."
"Bekle.. Sen az önce ismimi mi kısalttın benim?" gözleri kısılana kadar neşeyle gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasíaMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...