🐥🐥Medya Jimin'i hayal ettiğim görünüşü.
Birçok ficde lisede insanlar olgun bir yetişkin gibi davranıyor ve bu bana hiç gerçekçi gelmiyor. Siz sanki çok şeysiniz -.-🌸~
Baekhyun'un gözlerinin masmavi oluşuna o kadar şaşırmıştım ki. Az önce gözleri kahverengiydi yemin edebilirim..
Chanyeol hyungun neden onu çağırdığını şimdi anlamıştım sanırım..
Ama Chanyeol hyung bunu nasıl bilebilirdi? Onun gözlerinin renginin değiştiğini nereden biliyordu?Chanyeol hyung Baekhyun'un kolunu sertçe çekerek ayağa kaldırdığında ben de hemen ayağa kalktım ve Baekhyun'un koluna dokundum. Ona karşı gelemesem de yanında olduğumu hissetsin istemiştim. Ağladı ağlayacak gibiydi çünkü.
Chanyeol hyung aptaldı.
Tanrım görünüşe bakılırsa eşinin Baekhyun olduğundan bile birhaberdi.Şu an onun için o kadar üzülmüştüm ki. Mavi gözleriyle öyle bir bakıyordu ki Chanyeol'a, onun bunu yapmadığın o an anlamıştım.
Evet buna gücü vardı belki ama o yapmamıştı.
Onları yalnız kalmaları adına -umarım bir şeyleri haledebilirlerdi- öylece bırakıp içeri gittim. Bizim durumumuz onlar kadar kötü değildi.
Hatta onların bu hali bir şeylerin farkına varmamı sağlamıştı.
Yoongi diğer alfalar gibi değildi. Sert ve baskıcı değildi ve öyle bile olsa en başından beri bana hep iyi davranmıştı. Çünkü beni seviyordu.
Yanınlarına gittiğimde Taehyung uyanmış, Hoseok hyung normale dönmüştü ve Yoongi onun yanında duruyordu. Arkasından gelerek beline sarıldım. Yine şaşırmıştı. Yüzümü sırtına gömüp feromonlarını içime çektim.
Benim onu sevmemi hiçbir zaman beklemiyormuş da kendini buna alıştırmış gibi bir hali vardı. Gözlerim dolmuştu ve ağlamamak için kendimi sıktım, ağzımdan bir hıçkırık çıkacakken dudaklarımı ısırmıştım ve bunu hissetmişti işte. Daha çok ağlayasım gelmişti. Sessizce bir teşekkür fısıldadım ve göz ucuyla Hoseok hyunga baktım.
Ağzını büzerek o şeklinde bize bakıyordu ve gözlerimi hemen kaçırarak burnumu çektim.
"Jimin ah sorun ne?" sakince bana dönüp ellerimi tutmuştu. Başımı iki yana salladım ve ağlamamaya çalışarak olduğundan güçsüz çıkan sesimle fısıldadım.
"Bir sorun yok. Yoongi.. Baekhyun'un suçlu olmadığına eminim." tam konuşacaktı ki parmaklarımızı ayırıp Taehyungun yanına ilerledim. Beni görünce utancından yanakları kızarmaya başlamıştı.
Küs kalamıyordum işte. Uzanıp saçlarına parmaklarımı daldırdım.
"İyi misin?"
"Jimin.. Özür dilerim. B-ben.. Seni çok, özledim." gülümsedim.
"Sen salaksın Taehyung. Ve kalbimi alman için daha çok uğraşman gerek." gülümseyerek başını sallamıştı ve uğraşacağını söylemişti.
İki affettik diye de hemen serum kolumu acıtıyor Minnie diye mızmızlanmaya başlamış kendini acındırıyordu. Ama ona kıyamıyordum.. Eğilip koluna minik bir öpücük kondurdum ve elini tuttum.
Yoonginin homurdanmalarını duyunca kahkaha atmıştım.
Biraz sonra içeri Chanyeol hyung girdi. Ardındansa Baekhyun. Hala Hoseok hyungdan korkuyor gibi görünüyordu. Ona hafifçe gülümsediğimde o da bana gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...