Neden bilmiyorum ama ne zaman bir şeyler karalamak için bu hikayeye girsem ortaya romantik komedi gibi bir şey çıkıyor yazarken çok eğleniyorum. Sanki bütün hayatımın yükünü kenara bırakarak gülümseyerek yazıyorum. Umarım siz de bunu hissedebilir, eğlenirsiniz ::>_<::---------------------
"Yoongi sikeyim aç şu kapıyı!"
"Myungsoo sırası değil!"
"Acil diyorum önemli, baban seni öldürecek!"
Akan burnunu çekerek yazdığı kağıda baktı. Jimin'i özlemişti.. Güçlü olan bir alfanın da her insan gibi zayıf noktaları vardı.
Babası büyümek isteyen küçük bir iş adamıydı. Yani öyle hayal ettiğiniz gibi babasının okulunda okuyan çok kişinin kalbini yakmış zengin sert kötü çocuk ama sadece Jimin'i görünce değişen biri değildi.
Kendisi Lise son sınıf Jimin ise bir alt sınıftı. Yoongi oldu olası edebiyatla ilgilenen birisi olmuştu ama arkadaşları bunun saçmalık olduğunu söyleyerek dalga geçerlerdi. Bu yüzden artık hobileri sorulduğunda arasında saymıyordu.
Yazmaya ilgisi vardı ama ailesi de bunun gereksiz bir uğraş olduğunu daha yararlı şeyler yapması gerektiğini söyleyerek kağıdı kalemi elinden almış onu hiçbir şey yazmadığı iki yıl boyunca köreltmişti.. Bu yüzden sayısal alan seçmek zorunda bırakılmıştı.
Artık aklına gelenleri de eskisi kadar iyi tutamadığından zihninde, her şey böyle tabiri caizse bok gibi ilerlerken bir gün bardaktan boşanırcasına yağmur yağan bir akşamüstü küçüğünü görmüştü..
Şemsiyesi olmadığı için hırkasını üstünde tutarak koşuyordu. Yoonginin ceketine biraz su sıçratmış olabilirdi. Sorun değildi. Sonbaharın ortalarına doğru giderken tarihler, Yoongi yanından geçerken hissettiği ilkbahar kokusuyla başından vurulmuşa dönmüştü.
Kokular, zihninizde bir şeyi hatırlamanızı en çok sağlayan şeylerdir. Koku hafızası en güçlü duyularımızdandır. Kokuyu hissetmeseydik her yemeğin tadı aynı gelirdi ve Yoongi için Jiminin kokusu tarifi olmayan bir şeydi.
Yoongi hatırladığı sadece kendisi için olan anıyla gülümsedi ve kalkıp odasının kapısını araladı ve derin bir nefes vererek üzüntüyle kuzeninin yüzüne baktı. İlgilenmesi gereken bir ablası vardı. Ama gitmesi gereken bir "aile toplantısı".
"Bir dakika ne? Ne demek Chanyeol'e motor almışım? Ben mi?? Ne ara? Kesin hesabımı hackledi piç ben öyle bir şey yapmadım!"
.....
......JİMİN '
"Taemin oldu diyorum hadi çok yoruldum nolur."
"Jiminiee lütfen~"
"Dene of al bu takımı da dene başımın belası kime yakışıklı görüneceksen artık." Beta arkadaşım bana sırıtıp kravatını takarken ona göz devirip telefonumu elime aldım.
Yine şu alfadan mesaj vardı.
agustd
Günaydın Jimin.mochichim
Sana da günaydın alfa.
Ama ben uyanalı saatler oldu.
Maalesef. -_-agustd
Oh, öyle mi?
Uhm.. Umarım güzelce dinlenebilirsin.İstemsizce gülümsemiştim. Fazla nazikti. Kendine gel Chim. Onu tanımıyorsun bile.
mochichim
Teşekkür ederim.agustd
Hey Jimin okulun partisine gelecek misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...