Bu ficde kaos istemedim sıcak, soft okurken yormayan bir fic olsun istedim hep. Ne kadar kaossuz oldu orası şüpheli gmdmfmdö. Umarım bunu hissettirebilmişimdir. Her şeyi tadında bırakmak lazım. Final bölümünün tadını çıkarın~ 💗
FLASHBACK
"Nasıl yani anlamadım şimdi?" Yoongi biraz daha yanaştı heyecanla.
"Bak güzelim, şimdi biz piknik yapıyoruz herkesi çağırdık diyeceğiz ama kimse olmayacak. Jungkook ve Yugyeom yalnız kalmak zorunda kalacak. Ambians falan yaparız seninle." Jimin Yoonginin elleri arasında olan elinin birini ağzına kapayıp güldü kıkır kıkır.
"Nereden geliyor aklına böyle şeyler?"
"Filmde izledim." bu sefer ikisi de gülmeye başlamıştı.
"Ooo çifte kumrular yine dip dibesiniz ne yapıyorsunuz?"
Namjoon bacaklarını ayırarak koltuklardan birine oturmuş ve sataşmıştı, cevap vermelerine kalmadan sözüne devam etmişti.
"Şu kız var ya omega adı her neyse işte Yugyeomun eskisi."
"Ee?"
"Onu bugün Jaehyung ile öpüşürken gördüm."
İkisi de yüzünü buruşturdu.
"Yazık olmuş Jaehyung'a."
Hep birlikte güldüler.
"Önemli biri değildi zaten. Neyse bak bizim bir planımız var."
____
"Tanrı aşkına hyung nereye götürüyorsun beni böyle ya! Antrenmanım var diyorum!" Yugyeom kolundan çekiştirilirken abisine hayıflanıyordu.
"Çok konuşma diyorum Yugyeom söz dinle. Piknik partisi vericez işte herkes orda olacak ek bir seferlik."
"Piknik partisi mi? O ne be?"
Jimin sonunda durup derin bi nefes aldı ve kardeşine döndü. Cidden o nasıl bi cümleydi.
"Soru sorma."
Ve piknik alanına geldiklerinde Yoongi ile Jungkook onları bekliyordu. Yerde serili olan örtünün üzeri donatılmıştı. Birbirlerini görür görmez utanarak ikisi de yerdeki çimenleri izlemeye başlamıştı. Jungkook arada bir uzaklara bakıyor, Yugyeom da toprağı eşeliyordu ayağıyla. İkisi de abilerinin yanında birbirlerinden uzakta duruyorlardı ve bu yoonmin ikilisine onların ebeveynleriymiş gibi hissettirmişti.
"Yaaa meyve suyunu unutmuşuz tüh!"
"Aaaa meyve suyu olmadan olur mu hiç? Jimin meyve sularını niye almadık biz millet ne içecek şimdi?"
"Ne bileyim ya çıkmış aklımızdan. Hadi biz bi alıp gelelim." Jimin Yoongi ile birlikte ordan topuklarken Yugyeom 3 yaşındaymış gibi abisinin yapıştığı kolunu bırakırken dudaklarını bükmüştü. Jeongguk ise arkalarından bağırmıştı.
"Ee diğerleri nerede?" Yoongi arkasını döndü. Jimin ile el elelerdi şimdi. O da bağırdı.
"Gelirler birazdan!" Tabii ki de o gün oraya kimse gitmemiş, Yoongi ile Jimin de geri dönmemişti. Yaptıkları planın işlemesiyle keyiflenmiş gülüp duruyolardı.
(Hatırlarsanız geçmiş bölümlerde Suga'nın yugkook operasyonu vardı hah işte o.)
Hatırladığım anı ile iç çektim. Jeongguku gördüğümde bile aklıma o geliyordu işte. Yugyeomla sevgili olmalarına o neden olmuştu. Ben hariç herkesi mutlu ederek gitmişti. Nereye baksam ondan bir parça vardı. Olmuyordu. Olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...