💥Capitolul 1💥

4K 332 243
                                    

Pentru ca este primul capitol nu este foarte interesant, totuși sper sa va placă 😘😘😘😘💋💖

Tânăra se apropie de ușile maretei case in care lucra, inainte sa pună mana pe clanță, usa se deschise iar pe ea iesi un tânăr imbracat la costum:

— Ai rezolvat? o întreba acesta cu o fata serioasă...

Fetei ii aparura câteva lacrimi pe chip apoi spuse:

— Este prea târziu, sunt deja 3 luni jumate, copilul este prea mare ca sa il avortez! Spuse fata privindu-l...

Maxilarului baiatului se încleșta apoi acesta ii spuse:

— Fi atenta, eu nu am nevoie de copii, eu nu vreau o pacoste de la vârstă asta in plus ma voi logodi! Sper sa dispari din casa asta pentru ca nu vreau sa te vad, tot ce a fost intre noi a fost doar o greșeală... spuse el apoi vruse sa plece....

Fata cu lacrimi in ochii ii spuse:

— Spune-ai ca ma iubesti, ca ne vom căsători!De ce imi faci asta?il întreba ea...

Baiatul se întoarse si o privi:

— Chiar esti o prostovana credula! Tu chiar ai crezut ca eu ma voi căsători cu tine? Ra Na, tu esti doar o servitoare, eu nu ma pot căsători cu tine! Sper sa pleci inainte ca eu si părinții mei sa ne intoarcem!

— Eu ce voi face acum cu un copil? Il întreba ea plangand..

— Crezi ca ma interesează? Descurca-te, mie nu imi trebuie asa ceva pe cap!

Dupa ce baiatul spuse asta, pleca...

Fata ramase in fata casei plangand, cazu jos pe aleea rece :

— Ce voi face acum?Unde ma voi duce? se întreba ea plangand si isi puse mana pe burtică, părinții ii murisera, banii nu avea ca sa se întoarcă in casa unde a crescut, era prea departe de Seoul....

Câteva minute mai tarziu fata se ridica de jos, si pleca tot plangand...

A avut incredere in el, ia spus ca o iubește si ca vor fi împreună mereu, dar toate astea au fost doar minciunii...

Oh Ra Na, avea 23 de anii, lucra in casa acelui baiat de mai bine de 3 anii si desi la început il evita,s-a îndrăgostit de el si i-a cedat...

Doua zile mai târziu, Ra Na, era pe strada abea mergea, era nemancata de atâta timp iar de dormit nici nu ar mai putea fi vorba...Cand seara venea, se așeza intr-un loc retras in care nimeni sa nu o vadă iar din cauza fricii nu putea dormi...

Ajunse in fata unei case, pe poarta era agățat un afis:

— An.... angajam me.. menajeră!abea citi fata, buzele ii erau uscate iar chipul palid, fara sa mai spuna ceva leșină in fața portii...

***

Doua ore mai tarziu fata se afla într-o camera, se ridica in fund si isi puse mana la cap din cauza durerii... Usa camerei se deschise pe ea intra o fata cam de varsta ei, avea o tavă in mana si veni spre Ra Na:

— Oh, te-ai trezit!spuse fata zambind, puse tava pe noptiera de langa pat...

— Unde sunt? Întreba Ra Na...

— Eu sunt Kim Da-hee!spuse fata si se așeza pe pat langa Ra Na... Te-am găsit in fata casei lesinata!

— Oh, mulțumesc ca m-ati ajutat.

— Te-a consultat si un doctor, probabil stii ca esti însărcinată. Felicitări dar trebuie sa ai grija de tine!

Chipul fetei se întrista apoi spuse:

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum