💥Capitolul 7💥

1.9K 227 127
                                    

Needitat!!

Am vazut ca unii dintre voi nu ati inteles ce se întâmplă in aceasta carte..... Imi puteti pune intrebari daca nu ati inteles, eu va voi raspunde....

~ ~ ~

Cine era tipul de mai devreme? intreba Taehyung pe fată...

Youra se intoarse cu fața spre el si abea isi gasi cuvintele, incercand sa ii raspundă...

— Ne-am intalnit in parc..... spuse fata facand o pauză... Este de treaba si..

Taehyung nu o mai asculta, asa ca pleca, cand sa treaca pe langa ea ii spuse:

— Nu mai sta in preajma străinilor!

Youra se uita dupa el, apoi pleca in camera ei...

— Si el este tot un străin, de ce sa nu vorbesc si cu altcineva? se intreba fata in timp ce se aseza pe pat... Spre deosebire de el, acel baiat s-a comportat frumos...

~ ~

Taehyung, iesi din casa, se uita la ceas, apoi intra in masina...

Unde dracului esti? il intreba Jimin pe baiat...

Acum plec de acasă, de ce?

— Sunt deja la club?

— Vad ca nu ai răbdare.

— Nu prea, haide odată!

— In 10 minute ajung!

— Bine.

Taehyung ii inchise telefonul si porni din loc.... Avea sa fie o noapte lunga, un nou club se alatura lantului pe care il detinea...

Domnul Kim, la lasat pe baiat sa se ocupe de cluburile din Seoul, facuse asta pentru ai distrage atentia si al aduce cu picioarele pe pamant...

~ ~

Toti baieti sunt la fel, scumpo.

— Dar el nu este asa mami, el....

— Scumpa mea, ai doar 8 anisori... Nu vei putea intelege, baieti te fac doar sa suferi.

— Mami, el este cel mai bun prieten, nu imi cere sa nu mai stau langa el.

— El nu iti poate fi niciodata prieten, nu vreau sa treci prin ce am trecut eu.... Asa ca va trebui... Va trebui sa pleci.

— Sa plec? intreba fetita surprinsa...

— Da, vei pleca la tatal tau.

— Tata?

— Mm. ii raspunse femeia..

— Dar ai spus ca este mort?

— In inima mea, da , este deja mort, dar el traieste..

— Dar eu nu vreau sa plec, vreau sa raman cu tine si Taeh....

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum