💥Capitolul 9💥

1.9K 238 22
                                    

NEEDITAT!

~ ~

— Iartă -mă! ii sopti baiatul, in timp ce o strangea pe fată la pieptul sau..

Youra isi puse mainile pe spatele lui, era inca surprinsa de băiat...

— Taehyung .. ii rosti fata numele cand simti cum greutatea corpului lui se lasa pe ea... Taehyung.

Ii rosti ea numele din nou, iar mainile baiatului cazura pe langa corp, capul avandu-l inca pe umarul ei...

Isi stranse repede mainile in jurul taliei lui pentru ca altfel baiatul ar fi căzut...

Fata ofta apoi incepu sa il tarasca pana la canapea...

Il aseza usor, ii aseza o perna sub cap apoi il privi...

Se aseza jos in genunchi si privea chipul baiatul:

— Ar fi trebuit sa fiu suparata, ar fi trebuit sa te las sa cazi jos si sa ma fac ca nu vad.... ii spuse fata analizand chipul baiatului... Dar de ce nu pot? il intreba fata cu o voce usor răgușita, se uita la mainile sale apoi din nou la chipul lui si spuse... De ce cu un singur cuvant mai facut sa uit vorbele care mi le-ai spus de dimineața?

Fata ofta apoi se ridica si lua o pătură si il înveli pe băiat...

— Imi dau seama ca te comporti asa pentru ca suferi... Vorbi Youra privind din nou pe băiat... Dar prin comportamentul tau aduci suferință multor persoane.

Dupa ce spuse aceste vorbe, il lasa singur si pleca in camera ei...

~~

"Sunt amnezica. Nu știu cine sunt, cat ani am, daca am o familie, nu știu nimic despre mine. "

— Aish! spuse Ji Sung plecand de langa fereastra cu un pahar in mana... Ceea ce tocmai aflase despre fata il făcea sa se gândească la ea.. Imaginea cu acei ochii inlacrimati nu ii dateau pacea... De cand a dus-o acasă, se tot gandea la ea... Plângăcioaso, prin ce ai trecut?

Gandurile ii fusera alungate de tonul de apel ce se făcu auzit in toata camera, lua telefonul si zâmbi cand vazu numele prietenului sau afișat pe ecranul telefonului...

— Ooo, domnule Ji Dwi.... Ai întârziat, normal trebuia sa primesc acest apel la ora 21,corect?

— Corect.

— Si? întreba Ji Sung jucandu-se cu paharul ce mai avea o gura de alcool in el... Ce scuza ai?

— Aish, copile! Cand te sun la ora fixă, ma intrebi ca de ce sunt atât de punctual.... Acum ca te-am sunat mai tarziu, ma iei la rost ca de ce am întârziat? Ma zapacesti..

— Si eu ce sa îți fac, ma cunoști doar. Ști ca sunt nebun.

— Aish. Ofta baiatul la telefon... Ma intreb cum de nu am albit pana acum..

Ji Sung isi roti ochii peste cap apoi ii spuse :

— Avem aceeasi vârstă omule, nu te mai vaicari..

— Tu nu stai sa urmărești un nebun in fiecare zi..

— Yaah, tu tocmai mai facut nebun? Cum indraz....

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum