💥Capitolul 5💥

2.1K 243 169
                                    

Taehyung intră in masina sa, isi lipi fruntea de volan si isi inchise ochii...

"*"

Oh Nana, de acum inainte esti iubita mea. Iar cand vom creste mai mari, ne vom casatori.... ii spuse baietelul privind fata ce statea asezata pe bancuța din spatele școlii... Nimeni sa nu idrazneasca sa atinga ce-i al meu. continua acesta sa vorbeasca pe un ton serios...

"*"

— Hmm.... rase Taehyung si isi ridica usor privirea... "Cand crestem mari ne vom căsători".. rosti el cuvintele pe care i-le spusă-se odata fetei... Te căsătoresti, Nana. spuse cu lacrimi in ochii si facu o pauza din a mai vorbi... Te căsătoresti dar nu cu mine!!! tipa lovind cu pumnul in volan... De ce imi faci asta??

Intra in clubul de care se ocupa in ultima vreme, cativa baietii se datura din fața lui.

Se aseza pe un scaun de langa bar, si ii facu semn barmanului sa ii dea ceva tărie.

Dupa ce ii fuse umplut paharul, imediat il da-te pe gât... Se uita la barbatul ce il servea, asteptand sa ii fie umplut din nou paharul...

Bandajul de la mana ii era rosu, cateva persoane care se aflau la bar se uitau la el, dar acesta nu ii baga in seamă.

Avea o privirea intunecata, da-tu pe gat , pahar dupa pahar, ii lua sticla din mana barmanului si o duse la gura.....

Bând din ea ca si cand ar fi fost doar apă.

Se ridica de pe scaun si pleca cu sticla in mana, trecu printre multime si se aseza pe o canapea, privind fetele ce dansau la bară.

Mai lua o gura din acea sticla, ochii fiindu-i atintiti pe acea fata ce dansa....

Bruneta cobori de pe scena, si merse spre el, incet ajunse in fața lui...

Se apleca si ii sopti ceva la ureche, facandu-l pe Taehyung sa zâmbeasca...Se apropie si el de urechea ei si ii șopti :

— Nu am chef.

Ii spuse si se ridica de pe canapea, sticla avand-o in mana, trecu pe langa fata privind-o cu scârbă :

— Toate sunteti la fel.

Abea se tinea pe picioare, barmanul ce il servise mai devreme, pleca dupa el....

Dupa ce iesi din club, in fata erau bodyguardzii de la intrare in club...

— Domnule Kim.... sari un bărbat sa il sprijine...

— Aish, drace! spuse Taehyung si se uita la barbatul din fața sa care avea mainile pe el.... Nu ma atinge! continua Taehyung spunand aceste vorbe, facandu-l pe barbat sa isi indeparteze imediat mâinile de pe el....

Taehyung, continua sa faca cativa pasi abea se putea tine pe picioare, bodyguardul vruse sa il ajute dar barmanul ii facu semn sa se retraga:

— Domnule Kim! striga baiatul...

Tarhyung se opri in loc si abea isi intoarse capul ca sa vada cine il striga...

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum