💥Capitolul 21💥

1.5K 207 269
                                    

EDITAT

••• 4 zile mai târziu ,ora 20 •••

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

••• 4 zile mai târziu ,ora 20 •••

Taehyung ,era la fereastra din camera sa,avea mâinile in buzunarele pantalonilor ..

Flash back

Se ridică in șezut si zâmbi cand văzu silueta fetei in pat langa el.

Se pare ca rămasă-se pana târziu langa el ,de adormise la el in cameră.

Taehyung zâmbi în timp ce analiza chipul fetei,întinse mana înlăturându-i șuvitele rasfirate de pe chip.

Își opri mâna pe obrazul ei , nici nu băgă de seama că zâmbea în timp ce trasa linii cu degetul mare pe obrazul ei.

Era atât de frumoasă, nu îi părea rău că a sarutat-o, chiar deloc.

Si nu ,nu era vina alcoolului,nu a sarutat-o pentru ca era sub influența alcoolului, a sărutat-o pentru ca a vrut .

A sarutat-o pentru ca de mult si-a dorit sa ii simtă buzele , de ceva timp Youra era in mintea lui.

De ceva timp nu suporta sa o vadă in preajma altcuiva.

Fata incepu sa se miște, iar Taehyung își lua imediat mâna de pe chipul ei ,se întinse înapoi si se prefăcu că doarme.

Youra se ridică in fund ,se frecă la ochii apoi privi chipul băiatului.

Își așeză mâna pe fruntea lui iar cealaltă mâna pe fruntea ei.

Zambetul pe buze i-se așternu cand vazu ca temperatura baiatului este acum normala.

Trase pătura si îl înveli mai bine,apoi se ridică din pat și ieși din camera lui .

Taehyung oftă scuturandu-si capul,nu avea cum sa o placa,nu avea de ce sa fie gelos.

Nu ar trebui să facă asta,nu ar putea să placă o altă fată dacă nu este Nana.

Și-a jurat că pentru el toate fetele vor fi doar pentru a-l satisface ,și-a jurat ca nu isi va deschide inima pentru o altă fată.

Nu putea face asta,nu avea cum.

Chiar daca ar fi așa, el va avea grija să nu se întâmple acest lucru.

Isi ciufuli parul enervat de tot ce se întâmplă si ieși din cameră.

°

— Ti-am spus ca nu voi sta mult. Nu stiu de ce mă mai cauți?

— Yaah,spune unde ești?

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum