💥Q&A-Answer(1)💥

1.3K 134 122
                                    

— Scuzati-ma pentru întârziere, dar vedetele noastre au fost ocupate...

Ji Sung:Tu tocmai ai dat vina pe noi?

Taehyung:Va minte,ea este cea care nu a avut timp.Ne invinovateste pe noi,ca sa isi scape ea pielea.

Eu sunt de vina,personajele mele tocmai m-au dat in gât. 😂Am fost ocupată, dragii mei...Iar ieri m-am simțit rău,de aceea nici nu am postat la cartea cu Jimin,nu am apucat sa termin capitolul,și imi cer scuze pentru asta.

•°•°•°•°•°•°•♡•°•°•°•♡•°•°•°•°•♡°•°•°•°•°•°•

— Saptamana trecuta ati pus câteva întrebări pentru personajele cărții Menajera. Astăzi ei sunt prezenți pentru a va răspunde la întrebării.Taehyung prima intrebare este pentru tine.

Taehyung:Bi....

Ji Sung:Dar de ce este primul el?întreba Ji Sung ridicandu-se de pe scaun.

— Ji Sung, te rog ia loc,vei urma și tu.

Se așeza la loc pe scaun,oarecum supărat, cu mâinile împreunate la piept.

Te rog nu fi supărat.

Ji Sung:Dacă imi dai mai multe replici in capitolul următor,imi trece.

— S-a făcut!

Taehyung:Si sărac și cu pretenții. zise Taehyung dandu-iși ochii peste cap..

Taeh...

Ji Sung: Nu sunt sărac, ba chiar sunt fiul unui miliardar.

Gata,haideți să începem!

Prima intrebare...

ACKim8:De ce negi ca ai sentimente legate de Youra?

Taehyung:Păi nu am,nu simt nimic pentru Youra.

Ji Sung:Serios?

Taehyung:Gura!

Următoarele întrebarii sunt de la Mdl646:

Cum ai reactiona dacă ai afla ca Youra este Nana?

Taehyung:Încă nu s-a ajuns la acel capitol,te rog sa ai rabdare...Nu iti pot spune ceea ce inca nu a fost publicat.Imi pare rau!

Ai inceput sa ai sentimente pentru Youra?

Taehyung:Nu,nu cred ...Singura pentru care sunt sigur că am sentimente este Nana.

Cum ti se pare Ji Sung?

Taehyung zâmbi, isi trecu ușor limba peste buze apoi vruse sa spuna:

Ji Sung:Nu îndrăzni să ma vorbesti de rau,te strâng de gât chiar dacă suntem la interviu.

Taehyung: Cred că, cuvantul ,,aurolac" îl descrie perfect.

Ji Sung:Yaah,betivane!

Tipa acesta ridicandu-se după scaun iar Taehyung facu la fel..

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum