💥Capitolul 31💥

1.3K 149 54
                                    

NEEDITAT

Pentru cei care nu ati observat ,sa știți ca am pus capitol cu personajele din cartea 'The first snow, the first love '

Pentru cei care nu ati observat ,sa știți ca am pus capitol cu personajele din cartea 'The first snow, the first love '

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— Cum e? întrebă Ji Sung agitat in timp ce vorbea cu Ji Dwi la telefon.

Nana este cu Taehyung, Ji Sung. Ne-am făcut griji degeaba.

Ji Sung răsuflă ușurat, era de-a dreptul ușurat sa aud ca fata si prietenul sau sunt bine.

— De ce tata ar minți ca a găsit-o pe Nana?

— Probabil sa te răzgândești in privința căsătoriei.

— Si daca m-as fi răzgândit ,cum m-as fi casatorit cand Nana,nu-i.

Spuse Ji Sung putin amuzat .

— Ce fac? Mai raman sa-i supraveghez?

— Nu,intoarce-te înapoi in tara,tata va intra la bănuieli daca lipsești prea mult.

— Bine.

Ji Sung arunca telefonul pe canapea si isi trecu mainile peste fața. Se speriase de cand aseara isi auzise tatal spunând ca a găsit-o pe Nana.

" Flash back'

— Acum pe bune, nu esti cu el?

— Ti-am spus ca nu, nici nu as putea fi vreodată cu el.. Nici nu vreau.

Ji Sung rase la auzul vorbelor fetei...

— De ce? Arata bine tipul, bine, nu mai bine decât mine... Dar arată. spuse Ji Sung privind-o serios pe fata care tocmai o bufnise rasul.. Ce? intreba Ji Sung serios... Am zis ceva greșit? intreba din nou, pastrand aceiasi seriozitate... Tu razi cumva de mine?

— Cum poti sa te lauzi ca arati bine?

— Plângăcioaso, cred ca nu m-am prezentat bine... ii spuse el apoi se indrepta cu tot corpul in fața ei si vorbi din nou.... Eu sunt Ji Sung, cel mai aratos baiat pe care ai fi putut sa il intalnesti vreodat.... nici nu apuca sa termine ca pe fată o apuca o criza de râs... Yaah, termina odată! Nu mai rade! o certa baiatul serios dar fata continua sa radă... Aish, cand termini de ras sa imi spui.

Ii spuse acesta apoi se indeparta cativa pasi de ea, admirand imprejurimile...

Fata se calma putina, isi sterse lacrimile de la ochii, pentru ca rasase cu poftă...

— Yaah, te-ai supărat? intreba fata alergand spre el.... Chiar te-ai suparat? il intreba fata din nou iar el doar o ignora... vruse sa puna mana pe umarul, pentru ca ii parea rau ca la supărat, dar atunci baiatul se intoarse brusc spre ea..

— HAA! striga Ji Sung, facand-o pe fata sa tipe, chiaf se speriase, nu se astepta...

— Yaah, esti nebun? intreba Youra iar el incepu sa radă...

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum