Taehyung ,se desprinse din îmbrățișare, o privi adanc in ochii ,apoi vorbi :— Vrei sa o întâlnești pe mama ta ?
Nana isi mari ochii la auzul întrebări.
Ar fi vrut sa o întâlnească, chiar ar fi vrut .
Dar nu era pregătită, simțea ca ni era pregătită. Nu voia sa o vada cand ea nici macar nu isi aduce aminte .
Scutură din cap ,negând .
— Încă nu,nu sunt pregătită.
Taehyung mișca aprobator din cap apoi isi aseza o mana dupa umerii ei .
Fata isi lasă capul pe umarul lui si isi inchise ochii.
— Nu-i spune ca mai găsit.
— Bine.
Raspunse Taehyung in timp ce isi misca usor mana pe spatele ei .
— Vreau sa imi recapăt amintirile,atunci voi fi pregatita sa o intalnesc .
Taehyung mișca aprobator din cap ,apoi ii sărută fruntea ușor.
°☆•
— Tatăl meu,m-a chemat la el .
Zise Taehyung pasind in camera fetei.
Ea mișca din cap ,iar el se aseza pe marginea patului .
Ii lua mana intra sa,privind-o tandru in ochii.
— Vrei sa ne plimbăm dupa ce mă întorc?
O întrebă acesta asteptand ca fata sa ii răspundă.
Nana zâmbi in colțul gurii si aproba,Taehyung fiind mai mult decât mulțumit de raspunsul primit.
— Nu cred ca va dura mult , ma voi intoarce repede. zise făcând o pauză..Dacă vrei sa ieși, poți ieși.
Îi luă telefonul de mica noptiera si imediat isi trecu numărul in contactele.
Se încruntă putin cand văzu cum este trecut Ji Sung .
Se uita la ea întrebând.
— " Înger Păzitor?"
Rosti aceste cuvinte arcuindu-si sprâncena dreapta.
— Este Ji Sung a ramas asa de cand mi-a dat telefonul.
Buzele lui Taehyung formara o linie dreapta iar de data aceasta ridica din ambele sprâncene.
Se ridica de pe pat , acum stand drept in picioare,se apleca acum fiind mai aproape de ea,isi lipi buzele de fruntea ei,amandoi inchizandu-si ochii.
CITEȘTI
𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗
Fanfiction☆Kim Taehyung Fanfiction☆ ☆Locul 7 in fanfiction❤🥰 Cover by @Meddy_Min