💥Capitolul 14💥

1.6K 186 148
                                    

⭐NEEDITAT ⭐

°•°•°•°•°•°•°•°☆°•°•°🌟°•°•°☆°•°•°•°•°•°•°•°

— Taehyung?ii rosti Youra numele mai mult sub o intrebare apoi isi lasa privirea in jos,iar baiatul zâmbi, apoi o lua de mana ,aceasta uitandu-se la el uimită..

O trase de langa usa si iesi cu ea afara din casa:

— Taehyung.....ii rosti numele din nou ,punandu-si cealaltă mana pe incheietura băiatului ,acesta se opri in loc si se pozitiona in faţa ei...

Mm?

— Unde mergem?il intreba aceasta ferindu-si privirea de a lui,nici ea nu stia de ce face asta.

Taehyung ii stranse mai bine mana intra sa apoi ii raspunse fetei la întrebare.

— Mor de foame ,Youra.

Zise acesta serios ia ea se uita la el:

— Vad ca tu in afara de ramen,nu stii sa gătești iar eu voi da foc la bucătărie daca ma apuc.

— Dar...

— Intra .ii zise baiatul si ii deschise usa la masina ,Youra nu mai zise nimic in schimb facu ceea ce ii spusa-se baiatul...

Se aseza pe scaunul din dreapta ,apoi intra si Taehyung isi prinse centura apoi porni din loc ,in momentul in care portile se deschisera...

Ji Sung se tranti pe canapeaua din sufrageria sa ,isi inchise ochii si zambi ,se ridica in fund brusc:

— Yaaa,de ce zâmbesc?

Se intreba pana si el,parca asteptand sa ii de-a cineva raspunsul,se tranti inapoi pe canapea ,lovindu-se la cap in spatarul canapelei:

— Aish,râd ca prostul si ma lovesc tot ca prostul.

Zise acesta ridicandu-se din nou ,se freca putin in locul lovit apoi se ridica de pe canapea:

— Aish,cu prima ocazie te voi schimba!

Ameninta acesta canapeaua ca si cand ar fi amenințat o persoana.

Pleca din sufragerie ,frecand inca locul lovit ,intra in camera si se puse in pat:

— Aish,patul meu.....Ti-am lipsit ,nu-i asa?intreba apoi isi afundă capul in perna vrand sa adoarmă ....

— L-ati căutat pe acel pusti,Kim Taehyung?

— Da,domnule...Se afla in Coreea,dar oamenii sai sunt aici,in China.

— Deci si el o cauta pe Nana.

— Asa se pare,altfel oamenii sai nu ar fi mai incercat sa va gaseasca adresa.

— Credeam ca se va duce la el,dar m-am inselat.Nenorocita asta mica,mi-a dat toate planurile peate cap.zise Domnul Kim suparat...Domnul Cha,ce a facut in ultimele zile?

— Nimic special.

— Dar fiul sau?

— Nu se afla in tara.

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum