💥Capitolul 13💥

1.8K 190 159
                                    

NEEDITAT

Sper sa va placa ,pupici mulți 😘😘😘❤❤❤❤🤗

°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°°•°•°•°

— Unde esti?intreba Taehyung la telefon...

Am glumit,Tae.ii raspunse Jin la telefon..

Poftim?intreba acesta stand in dreptul usii...

— Nu mi-ai raspuns la telefon ,iar ca sa te supar ,am glumit ca am gasit-o pe Nana.

— Hyung,asta nu este de glumă. Daca mai faci asemenea glume,nu voi mai tine cont ca ești prietenul meu.

— Bine,Tae....Imi pare rau,uite ce voiam sa iti spun....

Taehyung ii inchise baiatului,nelasandu-l sa ii spuna ceea ce voia,apoi intra in casa.

Ji Sung veni in fata lui iar Taehyung il privi:

— Tu,daca vrei sa ramai si sa o astepti pe Youra ,taci si mănâncă in liniște.

Ii zise Taehyung trecand pe langa el,mainile le avea in buzunarele pantalonilor iar capul plecat in jos.

— Yaaa,bețivane!striga Ji Sung dupa el in timp ce manca dintr-o felie de pizza..Ce l-o fi apucat?se intreba acesta privind dupa el ,apoi ridica din umerii si se aseza pe canapea...Aish,mi se raceste si pizza din cauza lui.Oare plangacioasa s-a trezit?

Zambi si lasa felia de pizza in cutie apoi se ridica de pe canapea si pleca...

°•°•⭐°•°•°

— Ti-a raspuns?

— Mm. ii raspunse Jin sec prietenului sau,Hoseok...

Si ce a zis ?Vine?intreba Hoseok in timp ce isi trase un scaun de la masa ,si se aseza ...

— Nici macar nu am apucat sa il intreb..veni si raspunsul lui Jin.

Cum adica?

— L-am sunat de cateva ori,si am vrut sa ii fac o glumă.

Hoseok ridica dintr-o spranceana si il intreba pe Jin:

— Ce fel de gluma ,hyung?

— Am spus ca am gasit-o pe Nana.

—Poftim???intreba acesta ridicandu-se dupa scaun ...Cum ai putut sa ii zici asta?Doar stii cat de afectat este pe chestia asta. Hyung,ce dracu?

— Stiu,Hoseok. Am gresit,nu mi-am dat seama cand an spus asta.

— Ai grija ,hyung.Doar stii ce sentimente are pentru Nana.

— Știu. raspunse Jin si se ridica si el de pe scaun...Mi-a pierit tot cheful,nu mai mergem nicăieri.

Dupa ce spuse asta iesi din bucatarie si se arunca pe canapeaua din sufrageria,isi inchise ochii vrand sa mai traga un pui de somn..

Ji Sung ,intra incet in camera fetei,voia sa o sperie...In plus nu avea nimic de facut ,si chiar simtea nevoia sa faca ceba amuzant.....Reactiile fetei cand se sperie sunt cele mai tari.

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum