editat!
Capitolul 3,sper sa va placa ceea ce se va întâmpla❤❤❤❤
Fetița si baietelul se asezară pe lagan...
Se leganau încet, Taehyung era îngândurat, iar Nana se uita la el apoi la papusa pe care o primise....
Se întinse mai aproape de el vrand sa il pupe pe obraz, dar atunci baietelul se întoarse cu fața la ea...
Buzele celor doi copii si se atinsera, amandoi aveau ochii măriți, se desprinsera imediat si se privira agitați...
— Ammm.... vruse Taehyung sa spună, dar obrajii ii erau rosii la fel ca si cei ai fetei...
— Tae... Taehyung... ii rosti micuța numele si isi lasa privirea in jos, chipul ii era rosu ca racul.... isi ridica încet capul si se uita in ochii lui... Asta.... adică.... vorbi ea fastacindu-se iar el o privea... Asta e primul nostru sărut? il intreba prinzand curaj...
Băiețelul zâmbi apoi ii raspunse fetei...
— Asa cred.... spuse rusinat si isi scărpina ceafa, iar Nana zambi...
— Taehyung! se auzi vocea mamei lui strigandu-l....
— Trebuie sa plecam. spuse micuțul iar Nana aproba dând din cap...
Se datura jos de pe leagăn, iar fata vruse sa se indrepte spre intrarea din spate a casei dar baietelul o opri...
— Nana. ii rosti acesta numele..
— Da Tae...
— Vreau.... Vreau sa facem o promisiune.... ii spuse el privind-o...
— Ce promisiune?
— Orice ar fi , nu o sa ma lasi singur, iar eu nu o sa te las singură. Poti promite asta?
Nana zâmbi apoi spuse:
— Promit!
Taehyung zâmbi si el apoi vorbi:
— Si eu promit, voi avea grija de tine mereu.
Spuse si el, apoi făcură semnul promisiuni cu zambetul pe buze...
"*"
Se trezi brusc, rasetele de copii rasunandu-i in cap, si se ridica in fund...
Abdomenul bine lucrat fiindu-i dezgolit si transpirat...
Respira repede, isi trecu mana prin parul negru si ofta lung...
Privirea ii cazu pe fata ce dormea langa el, o privi cu scârbă...
Ca si cand i-ar fi observat privirea, fata se trezi si se apropie de el dar acesta se trase, nelasand-o sa il atinga...
— Tae....
Fara sa o priveasca ii spuse:
— Pleacă!
Ii ceru acesta pe un ton rece...
— Taehyung?
— Nu auzi bine sau ce?o intreba deja enervat... Iesi!
— Dar...
— Dar ce? Credeai ca vom rămâne împreună?
CITEȘTI
𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗
Fanfiction☆Kim Taehyung Fanfiction☆ ☆Locul 7 in fanfiction❤🥰 Cover by @Meddy_Min