💥Capitolul 19💥

1.4K 182 177
                                    

NEEDITAT

— Yaah, bețivane! striga Ji Sung apopiindu-se de ei....Jos mana de pe ea! zise el dandu-i peste mana lui Taehyung si o trase pe Youra langa el....Ai ramas fara haine?Nu cred ca ti-am furat atat de multe haine ca sa ramai fără!

Continua aceasta sa vorbeasca apoi isi da-te geaca de piele jos de pe el si il inveli pe Taehyung care mai avea putin si pufnea in râs.

In timp ce Youra il privea surprinsă sa il vada acolo si tot odata uimita de comportamentul său...

Dar la ce se gandea? Era Ji Sung. La ce sa se astepte din partea lui..

Taehyung imbraca geaca si se uita la Ji Sung amuzat:

— Crezi ca e prima oara cand ma vede asa sau ma atinge?

— Yaah!

Striga Ji Sung așezându-se in fața Yourei si mainile si le puse peste urechile ei:

— Mișca-te si încheie fermoarul!

Ii spuse lui Taehyung ,intorcandu-si privirea spre el..

— Dar nu imi place !

— Atunci intra in casă!

Taehyung din nou zâmbi in coltul gurii:

— Fac ce vreau,ai uitat unde te afli?

— Aish,drace!

Zise Ji Sung luandu-si mainile de pe fata si se uită spre Taehyung:

— Atunci voi pleca.

— Pleacă! Cine te oprește?

— Dar nu singur. continua Ji Sung si o lua de mana pe fata,impletindu-și degetele cu ale ei, privirea lui Taehyung cazand asupra mâinilor lor,chipul i-se încruntă instantaneu .

— Abea a venit. spuse Taehyung acum uitandu-se la Ji Sung.

Nu cred ca ii strică o întâlnire cu mine.Nu-i așa plangacioaso? o intreba Ji Sung pe fata ,care înghiți in sec.

— Eu....vruse sa spuna dar se opri cand întâlni ochii lui Taehyung ce o priveau.

Prima dorință. sopti Ji Sung intorcandu-se cu fața spre ea...Vino cu mine!

Youra ofta apoi aprobădând din cap apoi se uită spre Taehyung:

— Voi ieși cu el.

Taehyung aproba apoi intră in casa cu tot cu geaca lui Ji Sung, trântind usa in urma sa.

Youra ofta iar Ji Sung incepu sa meargă trăgând-o după el.

Ajunse in fața motocicletei si lua o casca pe care i-o aseza fetei pe cap,ii zâmbi cald apoi urca pe motocicletă.

Isi așeză si el casca pe cap,Youra isi incolăci mainile in jurul taliei iar el porni imediat din loc.

°☆•

Taehyung se așeză pe canapea si oftă adânc, se dezbracă imediat de geaca si o arunca pe micul fotoliu de lângă canapea.

Isi inchise ochii si ofta cand imaginea celor doi cand se țineau de mana ii apăru in cap.

— Aish drace! zise acesta si se ridica de pe canapea,pleca si se opri punându-si mainile pe șolduri in timp ce facea cerculete cu limba in interiorul obrazului.

Își trecu mâna prin păr apoi merse spre camera lui.

°☆•

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum