💥Capitolul 16💥

1.6K 202 277
                                    

☆EDITAT☆

°☆•☆°☆•☆°☆•☆°☆•☆°☆•☆°☆•☆°☆•

— Inca nu ,dar nu-i asa ca ne potrivim?intreba Ji Sung asezandu-si bratul de dupa gatul fetei.

Taehyung se opri in loc cand ii văzu:

— Aia nu este Youra?intreba Jimin uitandu-se la Taehyung .

Taehyung aproba dând din cap si merse spre ei,inainte ca fata de la tejghea sa raspunda,acesta ii indeparta bratul lui Ji Sung ..

— Ohh,bețivane?intreba Ji Sung uimit ,Youra il privea si ea uimita sa il vadă.

Cumperi sau stai la vorbă? il intreba Taehyung enervant..

Bețivane si aici dau de tine?

— Comanda dumneavoastră. spuse fata punând cele doua americano pe tejghea...

Ji Sung le lua apoi ii facu semn Yourei sa meargă.

— Bețivane?intreba Jimin mirat. Nu mai esti ,,Marele Kim Taehyung,acum esti bețivan? se amuza acesta pe seama baiatului.

Taehyung nu spuse nimic doar ofta apoi comandă ceea ce voia.

Cat timp asteptau ca fata sa le de-a comanda,Taehyung se uita spre masa celor doi,privirea ii cazu pe Youra.

— Le sta bine,nu-i asa?il intreba Jimin iar Taehyung imediat se uita la el..

Poftim?

— Spun ca le sta bine,Taehyung.Uită-te la ea,se vede ca ii place sa stea cu el.

Taehyung se uita iar la Youra ,fata zambea si bănuia ca nebunul de Ji Sung era motivul.

— Mergem? intreba Jimin luand cele doua cafele..

Imediat.

Zise Taehyung luandu-si cafeaua din mana lui si porni spre masa celor doi.

Isi trase un scaun si se aseza la masa lor:

— Taehyung?

Întrebă fata surprinsa sa il vada la masa,acesta se uita la ea si ii zambi .

— Si Jimin. spuse Jimin asezandu-se la masă..Bună, Youra!

O saluta acesta iar fata facu la fel.

— Cumva ne urmărești?

— Altă treaba crezi ca nu avem? Il intreba Jimin.

— Iar tu esti?

— Ai avut dop in urechii,mai devreme am spus numele meu. ii raspunse Jimin iar Taehyung zâmbi subtil.

Bețivane, cine-i ăsta?

— Un dracușor mai rău ca tine.

Spuse Taehyung iar Youra se abtinea sa nu râdă.

— Plângăcioaso, tu de ce râzi?

— Plângăcioaso? intreba Jimin confuz apoi se uita la Youra dupa la Ji Sung. Te crezi la circ?Ce dracu sunt cu poreclele astea?

Si daca m-as crede care este problema ta?

— Youra ,unde dracu l-ai gasit pe ăsta?Pe stradă sau in gară?

— Jimin...

Taehyung isi puse mana peste a ei ,oprind-o din a se baga intre cei doi.

Youra se uita la baiat iar acesta isi lua mana ...

 𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum