S-ar putea sa mai întârzii cu postatul ...Nu prea mai am timp de nimic😭😭😭
Totusi sper sa va placa si nu uitați de vot⭐
Două săptămâni mai târziu '
— Eun Woo,te asteapta domnul Cha te așteaptă la masă ! spuse Ji Dwi iar băiatul se intoarse cu fața spre el oftând...
— Este numele meu si totusi mi se pare așa străin.
— Atunci când suntem doar noi doi,iti voi spune din nou Ji Sung.
Baiatul zambi dar la auzul întrebării prietenului sau se întrista.
— Îți este dor de ea?
— Enorm.
— Puteai rămâne acolo,știi asta,nu?
— Puteam rămâne acolo,dar am ales sa vin aici.
— De ce ? Daca tu nu esti fericit,de ce te-ai intors?
— Aș fi pus-o pe ea in pericol,tatal ei ar fi gasit-o din vina mea,apoi aș fi devenit rivalul lui.
— Rivalul lui Kim Taehyung,sa înteleg ?
Întrebă Ji Dwi iar băiatul aprobă trist miscand din cap.
— Abea acum simte ca trăiește, până acum a irosit fiecare clipa,până acum a trait numai in suferință. Abea acum când si-a găsit păpușa are parte de fericire. Nu-i pot lua fericirea ,cu cat aș sta mai aproape de ea,cu atât mi-aș dori mai mult sa fie a mea. Taehyung,nu merită asta.
— Dar tu meriți toate astea? Tu meriți sa stai aici in halul asta? Ai devenit o marionetă, daca tatăl tau iti spune sa te duci acolo asta faci,orice iti spune tu aia faci. Revino-ți!
— Trebuia sa fac asta de la început, nu trebuia sa plec in Coreea. Nu trebuia sa o întâlnesc.
— Regreți?
— Nu. Ii raspunse miscand din cap.... In momentul in care petreceam timp cu ea,simteam ca petrec timp cu femeia pe care o voi iubi toata viața. Simțeam liniștea pe care o simteam doar in bratele mamei.
Ji Dwi isi așeză mana pe umarul baiatului oftând apoi ii spuse:
— Sa mergem.
°☆•
— Îți amintesti ultimul nostru Crăciun ?
Întrebă Taehyung punandu-si mainile pe talia fetei pentru a o ridica sa așeze steaua aurie in varful bradului.
Dupa ce aseza steaua,o lasa pe fată usor jos iar ea se intoarse intalnindu-i privirea.
Taehyung avea mâinile pe talia ei iar ea își așeză mainile in jurul gâtului său.
CITEȘTI
𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗
Fanfiction☆Kim Taehyung Fanfiction☆ ☆Locul 7 in fanfiction❤🥰 Cover by @Meddy_Min