☆NEEDITAT ☆
°☆•
Taehyung se apropie tot mai mult de buzele fetei,respirația sa caldă făcându-i fetei pielea de găină.
Bătăile inimii puteau fi auzite chiar si de Taehyung,căldura ce o cuprinsă-se de-a lungul spinării devenea tot mai insuportabilă pentru ea.
Ar fi vrut sa se ridice dar știa ca picioarele abea o mai țineau, toate astea fiind din vina lui Taehyung.
De câte ori există chiar si cea mai mică apropiere intre ei,fata se luptă cu toate aceste .....Emotii sau sentimente?
Nici măcar ea nu stia ce sunt,ar fi culmea să il placă pe Taehyung.
Taehyung ,baiatul care schimba fetele ca pe șosete .
Aproape in fiecare noapte aduce o fata,pe care doar o folosește , apoi se face ca plouă...Alungând fata in cel mai urât mod.
Ăsta era Taehyung,băiatul fara sentimente.
Băiatul fara milă.....Baiatul de gheață.
Taehyung cel cu inima de gheață.
Gândea fata nemiscandu-se din acel loc,clipi de câteva ori ,incercand sa alunge orice fel de gand sau emoție si vruse sa se ridice cand crezu ca este pregătită sa facă acest lucru.
Cand aceasta dă-te sa se ridice,buzele băiatului făcură contact cu ale ei.
Între buzele lor nu mai exista nici un pic de distanță .
Ii lua câteva secunde sa isi dea seama că ceea ce se întâmplă acum este real.
Taehyung o sărutuse, iar căldura si toate acele lucruri pe care acum câteva secunde le-a simțit, în acest moment parcă erau mai puternice.
,, Băiatul cu inima de gheață dar buzele atât de calde. ''
Gândi fata apoi isi inchise ochii,nici nu realiză când Taehyung isi asezase mâna pe chipul ei.
Abea acum își dă-te seama ca băiatul începuse sa isi miste buzele,iar ea parca era stană de piatră.
,, Buzele celor doi micuți se atinseră,amandoi erau surprinsi privind-se in ochii.
— Asta e primul nostru sărut?
Întrebă micuța înroșind in obrajii.
CITEȘTI
𝓜𝓮𝓷𝓪𝓳𝓮𝓻𝓪 || 𝓚.𝓣𝓗
Fanfiction☆Kim Taehyung Fanfiction☆ ☆Locul 7 in fanfiction❤🥰 Cover by @Meddy_Min