Missing Pieces

192 21 8
                                    

Ráno jsem se probudil rozlámaný.
Celou noc jsem se převaloval a myslel na ten večer s Harrym.
El vedle mě spala klidně, mohl jsem spatřit i úsměv na její tváři. Podíval jsem se na hodiny bylo půl sedmé. Takhle brzo jsem vzhůru naposledy byl, když jsme hráli proti Irsku.
Spát už se mi nechtělo, tak jsem se vydal převléct do běžeckého a vyčistit si hlavu.

Na chvíli se mi to dařilo, cítil jsem vánek kolem sebe, s každým uběhnutým metrem jako bych za sebou nechávál svou minulost.

Po hodince jsem byl připraven se vrátit domů a chovat se jako příkladnej snoubenec.
Teda ještě před focením musím ke kadeřníkovi, a měl bych si nechat osetřit pleť aby moje tvář na fotkách vinikla.
Moje myšlenky se začali zaobírat jiným směrem. Když jsem doběhnul před náš dům, zhleděl jsem se i na ten Harryho.

Bydlí tam sám?
Přepadne mě myšlenka.
V tom se jeho dveře otevřou.
Rychle se otočím a skovám se doma.
Je to dětinské, a vím, že ho jednou budu muset potkat, ale né takhle.
Né když jsem spocený po běhu.

Vlezu do sprchy a dopřeji si teplou koupel.
Vemu si svůj oblíbený jahodový gel a umeju se. Tyhle zvlášnosti na mě Eleanor nemá ráda. Nikdy jsem jí neřekl, že jsem vlastně gay.
A jí to z těhlech maličkostí nedocházelo. Nikdy ji nepřišlo divný, že jí rád lakuju nehty, či s ní chodím nakupovat prádelko.
Nezajímala se, že jí pár kusů toho pradla zmizelo, a je skováno u mě.
Ani mé občasné flirtování s muži.
Jako by to přehlížela.
Liam mi jednou řekl, že když někdo něco nechce vidět prostě to nevidí.
A to byl asi její případ.

Občas se mi stávalo, že jsem při sexu sní nic necítil, a když už jo, musel jsem si představit mužské tělo.

Jsem zatížen na výškový rozdíl. Miluju vysoké chlapi, s pevnou náručí.
Hold jsem bottom.

Jenže je pro mě lehčí být se ženou, než s mužem.
Jeden už mě zničil, a to já nehodlám podstoupit znova.
Věděl jsem, že je to vůči Eleanor špatný.
Ona by si zasloužila někoho kdo jí bude milovat.
Ale byl jsem sobec.
A hlavně jsem nechtěl být sám.

S myšlenkama jaký jsem sobec, vylezu ze sprchy. Natřu své tělo krémem.
Po fotbale to nedělám samozřejmě, ale když jsem doma rád své tělo rozmazluju.
Hodně jsem se od patnácti změnil.
Stále jsem hubený malý kluk, jen mi přibyly svaly.
A tetování.
V patnácti jsem byl čistý. Nyní mé ruce, hruď, a nohy zdobí černý inkoust.
Na svém těle píšu příběh. Každé tetování má pro mě jistý význam.
Až když koupelnu provoní krém s vůní jahody, jsem spokojen a s ručníkem kolem pasu se vydám do naší šatny.
Jedna z vymožeností, když máte peníze.
V ložnici nemám zbytečně skříně, nechal jsem vybudovat obrovskou šatnu.
Jedna strana patří mě, ta druhá nyní patří El.
Obléknu se do oblíbených skiny kalhot a k tomu si vyberu klasické triko adidass a mikinu.
Miluju velké mikiny.

,,Lou!! To nemyslíš vážně? Vždyť se půjdem fotit.
Měl by jsi si obléct něco v čem ke mě budeš ladit."

Vyleká mě Eleanor.

,,Bože El! Leknul jsem se."

Vyjeknu.

,,Na, vem si tohle."

Podá mi  světlé džínové kraťasy, k tomu bílé triko od Givenchy a letky.

,,Až se oblečeš přijď dolů.
Je tu ten fotograf."

Ještě než zmizne se otočí a prohodí.

,,A udělej si něco s vlasi."

Tupě za ní zírám.
Načež splním její přání a upravím se.

My Life with MusicKde žijí příběhy. Začni objevovat