Pokračování povídek Just hold on a Medicine.
Jeho oči byli zalité slzama.
Nevěřícně jsem na to koukal. On člověk, který po mě řval, že jsem buzerant. Že jsem ho nakazil, stál naproti mě a brečel.Nevěděl jsem co dělat. Ale srdce vědělo.
Aniž bych vnímal, mé nohy zastavili těsně u Harryho.
Ten měl zavřené oči, jako by se bál. V ten moment jsem zapoměl na to jak moc mi ublížil.
Vidět ho jak tam stojí, a z podzavřených očí mu tečou slzy, bylo něco co jsem neunesl.
Dal jsem mu ruce kolem krku, vytáhl jsem se na špičky a objal ho.
I on dal ruce kolem mě a naše objetí utáhnul.
Cítil jsem se jako doma.
Do téhle náruče jsem patřil.
Pryč bylo všechno zlé.
Tuhle náruč jsem potřeboval tak strašně dlouho.
Cítil jsem každý úder jeho srdce, jeho dech mě lechtal za krkem, a jeho ruce mě hladili po zádech.
Bylo to dokonalý.Jenže vše dokonalé jednou skončí, stejně jako skončilo tohle objetí.
Odstoupili jsme od sebe.
A tiše na sebe koukali. Nevěděl jsem co očekávat. Bude na mě zase křičet?
Neznal jsem tohodle Harryho.
Vlastně jsem neznal Harryho ani před tím.
Už tu byli zase ty vzpomínky. Byl jsem s pocity jako na horské dráze, jednu sekundu sem Harryho nenáviděl, tu druhou jsem ho miloval. Né nadarmo se říkalo, že od lásky k nenávisti je blízko.Naši tichou chvíli, kdy jsme byli jeden druhému zaseknuti v očích, přerušili kluci.
Liam, Niall a dokonce i Zayn. Jakmile spatřili Harryho vydali se za mnou.,,Co ty tady děláš?"
Ozve se naštvaný hlas Nialla.
,,Jak se potom všem dovoluješ ukázat zrovna tady?"
Sykne i Liam nenávistně.
Jeho nenávistný tón mě zabolí. Nechtěl jsem aby ho nenáviděli, opravdu ne.Harry v tu chvíli vypadá naprosto zničeně.
V jeho očích spatřím vinnu, bolest a taky něco jiného, něco čemu se bojím porozumět.
Kluci na něj začnou dorážet víc, což Harry není schopen vydržet.
Než se otočí k odchodu slyším uryvek písně která je jak bodná rána do mého srdce."For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only"Harry zmizí a já se s pláčem zhroutím.
Jak mi tohle může udělat?,,Lou? Zlato, jsi v pořádku?"
Klekne si ke mě Liam.
V jeho hlasu je strach.
Strach o mou osobu.
Vzhlédnu na něj a šeptem dodám."I've got scars, even though they can't always be seen
And pain gets hard, but now you're here and I don't feel a thing",,Li, proč to udělal?
Proč se tu ukázal?
Zrovna když jsem se srovnal, že už do mého života nepatří, se objeví.
Proč zrovna tuhle píseň? Proč?"Jsem napokraji sil.
Je toho moc.
Smrt maminky a znovu objevení Harryho. Nemám daleko do zhroucení.
Liam a ostatní kluci na mě smutně koukají.
Pak si ke mě přisedne i Niall.,,Víš Lou, třeba se chtěl Harry omluvit.
Já vím, že to co provedl je neodpustitelné.
Ale určitě mu chybíš.
Jen si to dlouho nechtěl přiznat. Třeba tě.."Zarazím ho než to dořekne. Nechci to slyšet.
Byla by to naděje pro moje rozbité srdce.
Tu si nemůžu dovolit.,,Mohli by jste mě prosím odvést domů?"
ČTEŠ
My Life with Music
FanficLouis William Tomlinson 💙💚 Harry Edward Styles. Jednodílové povídky na Larry ship. Znova publikováno bez editace a oprav. Za chyby se omlouvám😊