Harry
,,Imagine there's no heaven
It's easy if you try"Představte si, svět bez předsudků.
Svět kde můžete být tím čím chcete a s kým chcete.
Byl by plný lidí, kteří neodsoudí druhého jen pro to že je jiný.Já jsem jiný, ale lidé kolem mě to nepříjmají. Vidí Harryho Stylese, takovýho jakým ho udělal Modest.
Kromě mých nejbližších mě doopravdy nezná nikdo.
Od svých šesti let vím, že jsem jiný.
Od prvního polibku ve čtrnácti vím, že nejsem na holky.Ale tohle svobodné rozhodnutí mi náš manegment vzal. Nemohu být tím kdo jsem, a hlavně s tím kým chci.
Tyhle lidi vzali mě a Louise a zlomili nás. Udělali z nás loutky.
Né jen z nás.,,No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today.."S Louisem jsem nemluvil už půl roku.
Je to těžké se setkat aspoň na minutu, když kolem nás jsou fanynky.
Když nejsou fanynky, tak je to někdo z Modestu. Hrozně mi chybí.Když si vzpomenu na naše začátky, každý dotek něco znamenal, pohledy které jsme si vyměňovali.
Nemiluji ho o nic míň, než jsem ho miloval kdysi.
Bouhžel mezi tehdy a teď je rozdíl.
Od doby co jsem jako kapela vyhlásili přestávku, se nevídáme. Já díky Modestu a Papprazzi nemám šanci s ním strávit aspoň malou chvíli.,,Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace.."Vtipné je sledovat naše fanynky.
Milujeme je.
Obzvlášť já.
Líbilo se mi davat najevo jak moc si vážím jejich podpory, obzvláště u těch co věřili ve mě a Louise. Mají pro nás i název Larry, Larry Stylinson.
S Louím jsme tak pojmenovali medvídka. Tenhle fanklub, který nemá žádné předsudky ve mě budí naději, že jednou s Louisem budu. A i přesto, že vyjdem na veřejnost, tak nás budou mít rádi.
Ano někteří odejdou, ale dost nám jich zůstane.Konečně jsem dokončil desku. Připravoval se na turné.
Celá ta deska, nebo aspoň polovina písniček je o Louisovi.
Dal jsem do tý desky své srdce, stejně jako patřilo Louisovi.
Nikdo ho nemůže nahradit.
Hned jak deska vyšla, byl jsem v jednom kole.Rozhovory s novináři, moderátory. Bylo to jako bych byl zpět ve One Direction, jen se to točilo vše kolem mě.
Ležel jsem v LA natažen na gauči, a přemítal o životě.
Vše bylo jednoduší, když jsem v X faktoru začínali. Můj crush se stal mou láskou.
Nikdo nám nic nezakazoval.
Usínal jsem s ním ve svém náruči.
Otevřu oči a vemu do ruky mobil.
Najedu do zamčené galerie, a najdu si poslední naší fotku, předtím než jsme byli rozděleni.
ČTEŠ
My Life with Music
FanficLouis William Tomlinson 💙💚 Harry Edward Styles. Jednodílové povídky na Larry ship. Znova publikováno bez editace a oprav. Za chyby se omlouvám😊