Pokračování předchozí části.
Know I've done wrong
Left your heart torn
Is that what devils do?
Took you so low
Where only fools go
I shook the angel in youNow I'm rising from the ground
Rising up to you
Filled with all the strenght I found
There's nothing I can't do!Louis
Seděl jsem na okně ve své ložnici.
Měl jsem tam sezení vyrobené na míru. Miloval jsem relaxování s výhledem na ulice New Yorku a tichými tóny, které dokonale vytvářeli harmonii pro mou duši.Měl jsem o čem přemýšlet.
Nedávno jsem musel svému tříletému synovi vysvětlovat, že nemá žádnou maminku, ale dva tatínky.
A že mi devět měsíců rostl v bříšku.Musel jsem mu vysvětlit, že ve školce kam brzo bude chodit se setká s dětmi, které mají maminku a tatínka, ale že on je zvláštní chlapeček.
Je výjmečný tím, že ho porodil muž.
Nevím zda to pochopil. Ale Elliot je velmi bystrý chlapec, a vypadá to že to chápe.
Dostal mě dotazem, že když má tedy dva tatínky kde je ten druhý?Odpověděl jsem mu, že mi druhý tatínek ublížil, a já od něj odešel.
V době kdy jsem netušil, že jsem těhotný.
Protože mě bolelo srdíčko, nekontaktoval jsem ho ohledně těhotenství.
Musel jsem mu trochu zalhat.
Protože na vysvětlování co se mezi námi opravdu stalo, není náš syn dostatečně velký.Z rádia se linuly tóny nové písně.
Jak jinak než od Harryho Stylese a Shawna Mendese.
Jmenuje se, Sing in my Blood.
Liam mi o ní pověděl. Snažil se mi vnuknout myšlenku abych si s Harrym promluvil.
Ale na to já neměl.
Bál jsem se toho setkat se s ním v tváří tvář.
Jistě bych mu podlehnul.
Stačil by jeho úsměv a neudržel bych se.
Ublížil mi, ale nadruhou stranu z toho vzešlo něco dobrého.
Elli.Ta píseň podle Liama skrývá poselství.
Ale jaké?
Moje depresivní mysl mě opět veme na místo kam nechci.
Vzpomínám na to jak chutnali Harryho rty, jeho dech na mém krku. Přestávám se ovládat, jsem bez kontroly.
Celou dobu jsem se držel a nevzpomínal na něj. Ale teď jako by má mysl ztratila vedení, a vchází do koutů, které jsem nechtěl nikdy otevřít.
Položím si hlavu na nohy a rukam je obejmu. Nechávám bolest prostoupit tělem.
Už jen myšlenky na Harryho Stylese mě ničí.
Ničí mě proto, že jsem ho nepřestal milovat.
Moje srdce to vědělo, mé tělo to vědělo, ale má mysl si to nechtěla připustit.Z mých myšlenek mě vyruší telefón.
,,Ahoj Li, co potřebuješ?"
,,Čau Lou, domluvil jsen ti na dnešek hlídání dětí a můžeme vyrazit do baru."
Je to sice dobrá nabídka, ale mám náladu akorát na to, zalést do postele s kýblem zmrzliny a pustit si nějákou romantiku.
,,Promiň Payno, ale nemám náladu."
Odpovím mu.
,,Do baru se chodí nálada zlepšit.
No tak Tommo, přece mě v tom nenecháš."Zaprosí.
,,Tak dobře.
Půjdu s tebou.
Kde se sejdem?",,Hodný kluk.
Buď v sedm u kašny v centrál parku.",,Ok. Čau."
Po rozloučení se podívám kolik mi zbývá času.
Necelá hodina.
Tak se jdu zkulturnit.Před sedmou jsem na místě a Liam nikde. Rozhlížím se jestli ho někde nezahlédnu přicházet.
Zrak mi spočine na vyšším zelenookým mladíkovi.
Sakra Harry Styles a míří rovnou ke mě.
Já toho Payna zabiju.
ČTEŠ
My Life with Music
FanficLouis William Tomlinson 💙💚 Harry Edward Styles. Jednodílové povídky na Larry ship. Znova publikováno bez editace a oprav. Za chyby se omlouvám😊