Krásný slunečný den na pobřeží Anglie, nebývá často. Takové dny většina lidí využívá k odpočinku u vody, či výletování s rodinou.
Jiní takový den využijí ke svatbě.A právě to byla dívka s krásnými kaštanovými, lehce kudrnatými vlasi, které měla po jednom ze svých otců.
Oči měla nebesky modré po druhém z otců.
Stála před zrcadlem a upravovala si své sněhobílé šaty.
Nebyli velké princeznovské, měli jednoduchý střih, a dosahovali jí sotva po kolena.
Ale dívka si je zamilovala na první pohled.Nebyla nervózní, proč taky.
Brala si nejlepšího přítele.
Znala ho od malička, vyrůstala s ním a zažila s ním všechno.
Jejich první lásky, rozchody, dokonce i krizi jejich rodičů.Vždy jí byl oporou.
A jednoho dne přátelsví přerostlo v lásku.
Do místnosti vejde její rodina.
Sestra Darcy, bratr Elli, a tátové.
Byla opravdu šťastná.
Když se v duchu vrátila do dobý krize jejich rodičů, bála se, že už se k sobě nevrátí.
Táta Louis byl tenkrát opravdu zlomený a naštvaný.Tenkrát nevěděla co se mezi rodiči stalo. Pamatuje si ten den kdy Louis Harryho vyhodil. Hádka to byla velká, a táta Louis se choval jak hysterická ženská.
Lítali dokonce i talíře. Trvalo to téměř rok než se usmířili.Ale momentálně u ní stojí zas jak zamilovaní puberťáci.
Louis jí jednou řekl, že milovat toho druhého je jedna z těch nejtěžších a zaroveň z nejlehčíh věcí.
Ale že pravá láska nikdy neskončí, a vždy si k tomu druhému najde cestu.
Věřila tomu, proto tu dnes stojí.Vyšla ze dveří a zavěsila se do rukou svých otců. Už tady byla ta chvíle. Kdy za tklivé hudby kráčí k lásce svého života.
Obřad se koná na louce, při západu slunce.
Tam u stolečku s květinovou výzdobou stojí on.Mike Horan, syn Nialla a Theresy.
Oba otcové byli dojati. Syn jejich kamaráda si právě bere jejich dceru Leu.Harry
Hope when you take that jump,
you don't fear the fall.
Hope when the water rises,
you built a wall.
Hope when the crowd screams out,
screaming your name.
Hope if everybody runs,
you choose to stay.Hope that you fall in love,
and it hurts so bad.
The only way you can know,
you give it all you have.
And I hope that you don't suffer,
but take the pain.
Hope when the moment comes, you'll say:I, I did it all.
I, I did it all.
I owened every second that this world could give.
I saw so many places, the things that I did.
Yeah, with every broken bone.
I swear I lived.Dneska jsme oddali dceru. Byl to emočně nabitý den.
Už to není malá holčika, která mě vítá doma po konceru či turné.
Je to dospělá žena.Všechny děti jsou z domu a my s Louisem jsme tam zůstali sami.
Je mi líto, že to tak rychle uteklo.
Zatímco oslava je v plném proudu vyjdu ven a dojdu k malému jezeru. Jeho hladina se třpití, a mě do mysli vklouze vzpomínka.S Louisem jsem od mého prohřešku nemluvil víc jak půl roku.
Byl jsem zoufalý.
Zase jsem to pokazil. Naše děti byli mezi námi. Darcy mi tenkrát dala facku.
Ale pak mě následně objala.
Nechtěla abych se vzdal. Přála si aby jsme se usmířili.
Nakonec se tak stalo, na svatbě našeho syna.
Ani jeden jsme nemohli bez sebe být.Uslyším za sebou pohyb.
,,Copak tu děláš?"
Posadí se ke mě můj muž.
,,Vzpomínám na naše usmíření."
Odpovím mu.
,,Yeah, bylo celkem rychlý. Stačilo aby jsi vedle mě chvíli stál, a nevydržel jsem bez tvých rtů."
Zasměje se.
,,Trvalo to přes půl roku. Ale stačilo jedno setkání a byli jsme zase spolu."
Povím mu a přitáhnu si ho k sobě.
,,Odpustil jsem ti vlastně dávno. Ale pořád jsem váhal zda za tebou jít či ne. Nakonec to vyřešil Elliot. Řekl jsem si, že pokud dorazíš sám a budeš se snažit semnou komunikovat, dám ti šanci."
Řekne do mých rtů.
,,Miluju Tě Louisi.
Máš to nejlaskavější srdce, a duši anděla.
I přesto jak moc ti ublížím mi to odpustíš."Řeknu zcela upřímě.
,,Za lásku se vyplatí bojovat. Tam kde je láska je i odpuštění."
Odpoví mi a přitiskne své rty na mé.
Louis
O pět let podzději
Sedím na lavičce u našeho domu v Doncesteru.
Kolem mě lítá skoro malá školka. Naše děti nám dali hlídat vnoučata.
Cory a Joe adoptovaný dvojčata Elliota a jeho manžela Troye.
Sára, Thea a Erica dcery Darcy.
A malej Toby syn Ley.
Byli jsme s Harrym pyšní dědečci.
Vzal jsem ze stolku sklenici vína a upil. Rozjímal jsem nad životem.
S Harrym jsme si prošli hodně věcmi.
Ale nakonec jsme vždy vyšli silnější než kdy dřív.
I z krize.
Ano Harry mi tenkrát zlomil srdce.
Byl zrovna na tour někde v Australii, daleko ode mě. Když se z té tour vrátil, přiznal se, že mě podvedl.
Zlomilo mě to.
Věřil jsem, že po tom všem by mi takhle neublížil.
Lítali talíře a i jeho kufry. Byl jsem jako hysterická manželka.
Ale nakonec jsem si uvědomil, že mi to nemusel nikdy říct.
Mohl mi lhát.
Ale on zvolil upřímnost.Nakonec bylo to jen jednou, a byl pod vlivem alkoholu a nadrženej.
Sice mě ta zrada bolí, ale pochopil jsem to proč. Nebylo to, že by mě přestal milovat.
A já ho i přesto co udělal hluboce miloval.Odpustil jsem mu a usmířili jsme se.
Díky tomu jsme teď zpět v Doncestru.
Chtěli jsme klidné místo na stáří. Vratili jsme se do mého rodného města.
Když se rozhlédnu kolem sebe, vidím že jsme to dokázali.
Máme velkou rodinu.
A jsme šťástný.
Víc si od života přát nemůžu.
Z rádia zazní známá píseň.
Je to poslední hitovka, kterou Harry napsal.
Je o životě.
O našem životě, a s každou zlomenou kostí v něm, přísahám, že jsem žil.Konec této více dílovky. Děkuji za každou hvězdičku a komentář❤
Snad i tato část se vám bude líbit.
Nevím zda vyjde další jednorázovka, protože bych ráda dopsala zbytek svých příběhů. Ale třeba mě zas trkne nápad a něco sem přibude.
Každopádně mám rozepsanou novou povídku, kde mám dva své oblíbené shipy. Každý z jiného soudku. Larry a Sterek. Zkouším je zakomponovat di jednoho příběhu. Vydávat ho budu až v říjnu. Potřebuju udělat úpravy, a možná lepší cover.
Tak snad se s vámi sejdu u nového příběhu.😉😊
Ještě jednou děkuji za vaší podporu.
Nahoře v mediích máte píseň kterou v tomto příběhu složil Harry.❤❤
ČTEŠ
My Life with Music
FanfictionLouis William Tomlinson 💙💚 Harry Edward Styles. Jednodílové povídky na Larry ship. Znova publikováno bez editace a oprav. Za chyby se omlouvám😊