-Widzę, że zbliżyliście się do siebie.- Usłyszeliście czyiś głos, na co Jungkook od razu odwrócił się, nadal mając cię na plecach.
-Oh, Pd-min, coś jest nie tak?- Zapytał Jungkook, na co mężczyzna pokręcił głową.
-Ani, przyszedłem tutaj, aby powiedzieć twojej małej przyjaciółce, że jutro rano i wieczorem występuje w programach.- Powiedział Pd-min, na co pokiwałaś głową, przytrzymując okulary, aby nie spadły z twojego nosa.
Po krótkiej rozmowie z Pd-min'em, Jungkook znów ruszył do dormu chłopaków, a ty spuściłaś głowę i patrzyłaś się w ziemię, tym razem idąc na własnych nogach. Scena, w której Jungkook wziął cię na 'barana' nadal tkwiła w twojej głowie. Niedługo po tym, doszliście do dormu, a ty wpadłaś na plecy chłopaka rumieniąc się.
-P-Przepraszam, wyłączyłam się na chwilkę.- Powiedziałaś, zauważając wzrok Jungkook'a na sobie, który próbował cię rozgryźć.
-Coś nie tak? Wyglądasz jakbyś miała głębokiego doła.- Zapytał, przybliżając się do ciebie, przez co jego twarz była tylko kilka centymetrów od twojej.
-N-Nic. Jestem po prostu trochę zmęczona...- Powiedziałaś, a on pokiwał głową, otwierając wam drzwi do pomieszczenia.
Le Time Skip
Razem z dziewczynami wróciłyście do dormu doszczętnie wykończone, choć jedyne co robiłyście to sesja i spotkanie z BTS. Najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to, że spotkanie z chłopakami, zużyło więcej energii niż cała sesja.
-Idę spać. (T/I), obudzę cię jutro rano, więc nie będziesz musiała się śpieszyć.- Powiedziała Cha Soo, czochrając twoje włosy, po czym poszła do pokoju, który dzieliłyście.
-Musze nagrać jakąś nową melodię.- Powiedziała Nina, machając do nas na pożegnanie, gdy szła do swojego studia, które było naprzeciwko jej pokoju.
-Ja chyba obejrzę jakąś dramę. Dobranoc (T/I)!- Powiedziała podekscytowana Da Eun, także machając reszcie na pożegnanie.
Kiedy wszyscy wyszli z salonu, zostałaś tu tylko ty i światło księżyca, które widać była zza białych zasłon. Dużo działo się w twojej głowie. Nie wiedziałaś jak to wszystko się potoczy, ponieważ jutro, po raz pierwszy miałaś być w jakimś programie sama. W dodatku reprezentując całe Variety. Ale myślałaś nie tylko o tym. Jungkook też przewinął się kilka razy przez twoje myśli. Nie wiedziałaś co zrobić z tym, że w tak krótkim czasie, zbliżyliście się do siebie tam bardzo. Tak jakby twoja podświadomość mówiła ci, żeby zacząć robić coś w tym kierunku, ale równocześnie mówiła ci, że przez to, że dzieje się to tak szybko, popełnisz wiele błędów...
"Jeon Jungkook, spójrz tylko, co ty ze mną robisz..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaaaaaaaaaaaaaaraton! (2/3)
Pisałam to dość szybko i nie chciało mi się sprawdzać (sorka), więc w razie jakichkolwiek błędów, proszę o wiadomość w komentarzach.
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...