Sorki, ze nie było rozdziałów, ale musiałam zająć się podaniami do szkół i miałam z tym trochę problemów.
Atmosfera między Variety, managerem i Pd-min'em była bardzo napięta. Wszyscy siedzieli w salonie dormu dziewczyn. Min Cha pomyślała, że zrobi herbatę i tym spróbuje rozluźnić trochę atmosferę.
-Więc, muszę przyznać, że nie był to najlepszy wywiad.- Powiedział manager chrząkając i dziękując Min Chy za herbatę.
Pokiwałaś głową, nadymając policzki i modliłaś się, aby nikt nie zapytał cię o zdanie.
-Co stanie się z zespołem?- Zapytała poddenerwowana Nina, łapiąc kontakt wzrokowy z Pd-min'em.
-Jeśli już rozmawiamy o tym, to uważam, że Cha Soo powinna zrobić sobie krótką przerwę i odetchnąć od tego wszystkiego.- Odpowiedział, a wszystkie dziewczyny popatrzyły na siebie.
-Zgadzam się. Minął tylko jeden dzień od wywiadu, a wszyscy sądzą, że powinnyście zrobić sobie przerwę z comebackiem.- Dodał manager, a ty popatrzyłaś na Cha Soo i westchnęłaś cicho.
Zapadła głucha cisza, a ty zastanawiałaś się, jak Yoongi zareaguje na tę wiadomość. Po chwili Cha Soo, Pd-min i manager wyszli, aby porozmawiać na osobności.
-I co my teraz zrobimy? Damy sobie radę bez Cha Soo?- Zapytałaś zaniepokojona, a Da Eun pokiwała głową, zgadzając się z twoimi pytaniami.
-Tak szczerze, to nie wiem, ale zawsze możemy zrobić sobie przerwę całym zespołem i poczekać na powrót Cha Soo.- Zasugerowała Nina, a reszta zastanawiała się, dopóki do pomieszczenia nie wróciła pozostała trójka.
-Zdecydowałam, że powinnam zrobić sobie przerwę. Ale nie martwcie się, będę was odwiedzać od czasu do czasu.- Powiedziała Cha Soo z uśmiechem, przytulając każdą z was po kolei.
W trakcie całego tego zdarzenia, poważnie rozważałyście zrobienie sobie przerwy, ale Cha Soo powiedziała, abyście nadal pracowały i się nie poddawały. Nie było to dość przekonujące, ale Nina się z nią zgodziła.
-Pamiętajcie, że zawsze macie nasze wsparcie.- Powiedział manager, opuszczając dorm wraz z Pd-min'em.
-I co teraz>
Next Day :)
-Chyba jestem w nastroju, na napisanie nowej piosenki.- Powiedziałaś, jedząc swoje płatki i przeglądając media społecznościowe.
-Oho, jak na to wpadłaś?- Zapytała Min Cha śmiejąc się i przymierzając różowy fartuch, który dostała od Jina.
Wzruszyłaś ramionami i poszłaś do swojego pokoju, aby się przeprać i udać do studia.
W trakcie drogi do studia, wpadłaś na Jimina i Tae, którzy wyglądali, jakby właśnie robili sesje zdjęciową na Twittera. Jimin próbował zrobić salto, które skończyło się tym, że kopnął jakiegoś pracownika w plecy.
-Świetna robota.- Powiedziałaś, kontynuując swoją drogę do studia.
Gdy byłaś już na miejscu, zauważyłaś Jungkooka, obracającego się na krześle i przeglądającego swój telefon. Postanowiłaś przestraszyć go, krzycząc do mikrofonu, ale twój plan zawiódł, ponieważ chłopak upuścił telefon od razu, gdy weszłaś do pomieszczenia.
-Hej (T/I), co tutaj robisz?- Zapytał Jungkook, podnosząc swój telefon i uśmiechając się do ciebie.
-Nie wiem, po prostu miałam nastrój na napisanie czegoś.- Odpowiedziałaś, a Jungkook pokiwał głową i zszedł z krzesła, abyś mogła na nim usiąść.
Podziękowałaś mu i zalogowałaś się na swoje konto na komputerze. Siedzieliście w niezręcznej ciszy, podczas gdy ty tworzyłaś ścieżekę dźwiękową, a on stał nad tobą i przyglądał się.
-Umm... nie masz dziś żadnych planów związanych z grupą?- Zapytałaś cicho.
Jungkook pokręcił głową i usiadł na podłodze, podłączając telefon do ładowarki. Nie zauważyłaś go i podczas odsuwania krzesła, niechcący przejechałaś mu po palcu.
-Nie zauważyłam cię. Nic ci nie jest?- Zapytałaś, oglądając jego przejechany palec. Powstrzymywałaś swój miech, gdy spojrzałaś na chłopaka, który rumienił się aż za bardzo.
-T-tak. Czy ktoś kiedyś mówił ci, jak piękna jesteś?
-Przestań ze mną flirtować, albo przejadę ci wszystkie palce.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Polecam Teakooka na moim profilu ;)
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfic(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...