Miał być ten gif, ale za dużo zajmuje. Cholerny limit *angry face*
https://www.google.pl/search?q=jungkook+gif&client=opera&hs=j2K&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjN3Zfvv7TgAhUCtosKHcK0DgUQ_AUIDigB&biw=1585&bih=848&dpr=1.13#imgrc=mPIDCKrT4XDRWM:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Time Skip do czasu po programach*
Właśnie wróciłaś do dormu bardzo zmęczona. Min Cha próbowała namówić cię, abyś zjadła coś przed pójściem spać, ale nie miałaś siły nawet na to, więc ominęłaś dziewczynę i poszłaś prosto do pokoju, który dzieliłaś z Cha Soo.
To był dobry dzień.
Kolejny Time Skip (Ale szaleje normalnie XD)
Ootd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-(T/I) rusz swój tyłek, bo inaczej będziemy spóźnione.- Powiedziała Cha Soo, a ty wstałaś z kanapy. Przed wyjściem wzięłaś jeszcze czarną maseczkę z szafki, oraz różowa czapkę, pasującą do twojego dzisiejszego stroju.
-Jetem taka zmęczona.- Ziewnęłaś przeciągając się, po czym ruszyłaś na Niną, gdziekolwiek teraz szła.
-(T/I) mogłabyś zrobić mi przysługę i kupić mi mrożoną Americano?- Zapytała Nina, a ty przytaknęłaś, naciągając swoją maseczkę na twarz.
Wyszłaś z budynku, po czym udałaś się prosto do kawiarni, która znajdowała się niedaleko. Kamerzysta szedł za tobą krok w krok, a z racji, że nie byłaś jeszcze zbyt popularna, mogło się to niektórym wydawać nieco dziwne. Jedyny plus twojej 'nie popularności' był taki, że mogłaś iść spokojnie do sklepu i kupić to co chciałaś, bez zbędnego szumu w okół siebie.
-Hej, czy to nie jest (T/I) z Variety?- Usłyszałaś czyjś głos, w trakcie gdy czekałaś na swoje zamówienie. Kamerzysta zapytał cię, co tutaj robisz. Może i nie miało to sensu, ponieważ wiedział co tutaj robisz, ale program musi jakoś wyglądać, racja? Odchrząknęłaś, po czym odpowiedziałaś, patrząc w kamerę.
-Nina-unnie chciała, żebym kupiła jej kawę, ja też jestem odrobinę zmęczona, więc postanowiłam jakoś doładować energię. Chcę mieć dziś dużo energii.- Odpowiedziałaś, a sprzedawczyni podała ci w tym czasie twoje zamówienie.
Wyszłaś z kawiarni, czując na sobie wzrok ludzi, którzy starali się nie być natarczywi, ale niezbyt im to wychodziło. Starałaś się nie zwracać na to zbytniej uwagi, więc zaczęłaś gadać do kamery, o wszystkim i niczym jednocześnie. Gdy weszłaś do budynku, udałaś się prosto do sali tanecznej, w której zastałaś Min Cha'ę i Da Eun, które były w trakcie układania części układu.
-Proszę, twoja kawa.- Powiedziałaś, podając Ninie napój do ręki. Podziękowała ci, po chwili wracając do pisania tekstu nowej piosenki.
-(T/I), sprawdziłaś ścieżki dźwiękowe, które ci podesłałam?- Zapytała Da Eun, wchodząc do pomieszczenia z ręcznikiem przewieszonym na szyi.
-Tak, wydaję mi się, że będzie pasował do tekstu, który pisze Nina.- Powiedziałaś, a najstarsza nawet nie zwróciła uwagi, tylko jeszcze bardziej skupiła się na pisaniu.
Postanowiłaś, że pójdziesz do studia nagraniowego, aby zająć czymś swój czas wolny. Kamerzysta szedł cały czas za tobą, aż w pewnym momencie spotkaliście członków BTS na korytarzu. Od razu gdy spojrzałaś na Jungkook'a, posłał ci dziwną minę, na co ty odpowiedziałaś tym samym.
-To taki nasz sposób na mówienie 'hej'.- Powiedziałaś, pomagając otworzyć drzwi kamerzyście.
Jungkook Pov
-Jak myślicie, gdzie poszła (T/I)?- Zapytałem, na co Tae wzruszył ramionami, przyglądając się dramie, którą próbuje wywołać Jimin.
-Prawdopodobnie poszła do studia. Dziewczyny muszą napisać piosenkę, jeszcze przed końcem miesiąca.- Odpowiedział Namjoon przeglądając swój telefon.
Pokiwałem głową i zdecydowałem, że napisze do niej. Hoseok poszedł do Da Eun, aby pomóc jej w układaniu układu, a Jimin i Tae rzucali dziwnymi żartami, które nie miały większego sensu.
-Ciekawe o czym będzie ich następna piosenka.- Zapytałem, na co Jin zaczął nucić coś pod nosem, w drodze do automatu z jedzeniem.
-Może coś wolnego?- Powiedział Tae, a Yoongi pokręcił na to głową.
-To musi być piosenka tylko z raperami.- Odpowiedział Yoongi, ciągle odświeżając Twittera, z nadzieją, że w końcu znajdzie tam coś ciekawego.
-Coś w stylu serii Cypher?- Zapytałem się, na co Namjoon pokiwał głową.
-Tak właściwie, to nie taki głupi pomysł. Ciekawi mnie kiedy będzie ich pierwszy koncert.- Powiedział Jimin, a ja zauważyłem, że od pewnego czasu nie rozmawiamy o niczym innym, niż o nowej grupie.
-Przypomniało mi się, że my też mamy piosenkę do skończenia. I to w dodatku na koniec tego tygodnia.- Zakomunikował lider, na co wszyscy odwróciliśmy się w jego stronę z lekkim przerażeniem wymalowanym na twarzach.
-Naprawdę? O czym ma być?- Zapytał Jin, mało co nie krztusząc się swoją zieloną herbatą.
-Jakieś pomysły? Coś co nie zajmie nam zbyt dużo czasu?- Zaproponował Namjoon, a wszyscy skierowali swój wzrok na Yoongi'ego, który pochłonięty był swoim telefonem.
-Chodźmy napisać coś teraz. Niedaleko jest dodatkowe studio.- Powiedział, wkładając telefon do kieszeni od kurtki.
Wszyscy poszliśmy za Yoongi'm i Namjoon'em do studia, które było na przeciw tego, w którym aktualnie była (T/I). Tak poza tym, ściany w tym studiu są beznadziejne. Niby każdy mówi, że są dźwiękoszczelne, ale ja nie był bym tego taki pewien. Pomieszczenie ma już swoje lata, a remontu ani widu, ani słychu.
-Okej, jak tylko Hoseok skończy pomagać Da Eun, zaczniemy nagrywać dźwięk.- Powiedział Namjoon, na co pokiwaliśmy głowami i zajęliśmy się swoimi sprawami.
-Oh my gosh, jakie to beznadziejne.- Usłyszałem głos (T/I), który wyrażał lekkie zdenerwowanie. Mogłem usłyszeć także całkiem niezły podkład muzyczny, który tworzyła.
Patrzyłem się tępo w telefon, zastanawiając się, czy powinienem do niej napisać, czy też dać jej pracować w spokoju. Kilka minut później Hoseok wparował do pokoju z wielkim uśmiechem na ustach.
-Uwielbiam te dziewczyny.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ajjjj, dawno nic nie było ;(
Sorka, ale jestem chora i jakoś nie mogę zabrać się za pisanie niczego.
*Ogólnie to 'pominęłam' tłumaczenie dwóch rozdziałów, ponieważ za nic nie mogłam zabrać się za tłumaczenie ich. Moim zdaniem nie były one zbyt ciekawe i nie wnosiły nic do fabuły (opowiadały o przebiegu nudnych programów, podczas których czytania prawie usnęłam), więc mam nadzieję, że mi wybaczycie. W ramach przeprosin planuje napisać taki walentynkowy one shot do tej historii. Mam nadzieję, że się wam spodoba ;)
~enjoy
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfic(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...