Gdy wróciłyście do dormu, Yoongi postanowił, że zabierze Cha Soo na zakupy, po czym wyszli, zostawiając was w domu same. Nina i Min Cha postanowiły, że pójdą do studia, aby popracować nad tekstem do nowej piosenki, a Da Eun poszła do studia tanecznego, aby popracować nad układem. Ty za to zostałaś sama w dormie, dzięki czemu mogłaś zrobić sobie taki mały dzień lenia.
-(T/I), wyjdźmy gdzieś razem!- Usłyszałaś krzyk Jungkook'a, który jakimś cudem znalazł się w twoim mieszkaniu, przez co wystraszyłaś się i upuściłaś miskę z popcornem.
-Przez ciebie upuściłam popcorn.- Powiedziałaś, wskazując na niego palcem. Chłopak zaśmiał się, po chwili pomagając ci w zebraniu popcornu.
-Mian, chciałabyś iść gdzieś coś zjeść?- Zapytał Jungkook, a ty pokiwałaś głową, a chłopak podał ci torbę z ciuchami w środku.
-Po co ci to?- Zapytałaś, a twarz chłopaka przybrała krwisty rumieniec, a on sam zaczął wpatrywać się w podłogę.
-P-powiedziałaś, że chciałabyś dopasować się strojami g-gdy będziemy gdzieś razem wychodzić, więc kupiłem ci coś, co powinno pasować.- Powiedział, a ty nie mogłaś powstrzymać uśmiechu patrząc na to, jaki on jest słodki.
-Pójdę się szybko przebrać.
Time Skip
Wyszliście z budynku wytwórni i poszliście do restauracji, aby zamówić jakieś mięso do jedzenia. Gdy czekaliście na swoje zamówienie, rozwialiście o tym, jak Jungkook'owi podobają się wasze podobne stylizacje.
-Jak myślisz, gdzie poszli Cha Soo i Yoongi?- Zapytał Jungkook, gdy zobaczył zdjęcie, które Cha Soo wysłała na wasz grupowy czat.
-Wyglądają razem przesłodko.- Powiedziałaś, przyglądając się zdjęciu.
-W-wiesz, my też m-moglibyśmy być parą.- Powiedział chłopa, łapiąc twoją dłoń. Po chili zaczął się rozglądać, czy aby na pewno nikt was nie rozpozna, po czym znów popatrzył na ciebie, rumieniąc się.
-P-pabo, mielibyśmy przez t-to dużo problemów.- Powiedziałaś, a twoje serce zabiło dwa razy mocniej. Popatrzyłaś na wasze splecione dłonie, a twoją twarz oblał soczysty kolor czerwieni.
-Okej, kiedyś uda mi się ciebie przekonać.
Yoongi Pov
-Jak ci idzie z twoją solową karierą?- Zapytała Cha Soo, przerywając naszą krótką chwilę ciszy.
-Chyba dobrze... Ludzie często mówią, żebym przestał rapować o mojej depresji.- Odpowiedziałem, łapiąc jej rękę i splatając razem nasze palce.
-Olać to co mówią inni. Rapujesz o swojej własnej historii i o tym co przeszedłeś. Właśnie tym sprawiasz, że jest to wyjątkowe. Nie powinieneś się zmieniać, tylko dlatego, że niektórym nie podoba się to co robisz. A jeśli już coś im się nie podoba, to ich strata.- Odpowiedziała Cha Soo, spoglądając na mnie swoimi pięknymi oczami. Nie mogłem się powstrzymać, więc lekki uśmiech wkradł się na moje usta.
-Dzięki, Cha Soo. Jestem wielkim szczęściarzem, że ciebie mam.- Dałem jej lekkiego całusa w polik, a jej twarz oblała się soczystym rumieńcem.
-P-po prostu chcę, abyś pamiętam, że zawsze będę przy tobie. M-możesz dzwonić do mnie kiedy tylko zechcesz... albo nie, zawsze tylko nie w weekendy, a jak już coś, to nie przed 10, bo lubię spać.- Powiedziała, na co zaśmiałem się cicho, a dziewczyna mi zawtórowała, po czym przyciągnąłem ją bliżej siebie.
-Nie martw się, gdybym wstał w weekend wcześniej niż o 10, musiałby zdarzyć się jakiś cud.
Hoseok Pov
-Hoseok, powinniśmy przejść się do tego sklepu z kostiumami. Jestem pewna, że wasi fani bardzo chcieliby zobaczyć was w kostiumach w practice video.- Zasugerowała Da Eun, podczas przerwy od tworzenia nowej choreografii.
-Byłaś już tam kiedyś?- Pokręciła głową, po czym pokazała mi zdjęcia kilku stroi, które można tam kupić.
-Ten mi się strasznie podoba. Zawsze chciałam tam pójść, ale nie miałam z kim.- Powiedziała Da Eun, na co pokiwałem głową. Wziąłem mój telefon, aby sprawdzić w grafiku, kiedy mam najbliższy dzień wolny.
-Możemy pójść tam jutro, jeżeli masz wtedy czas.- Powiedziałem, po czym ujrzałem iskierki podekscytowania w jej oczach.
-Nie martw się o to. Postaram się skończyć ćwiczyć najszybciej jak tylko mogę!- Powiedziała Da Eun, na co pokiwałem głową, śmiejąc się cicho.
-Nie każ mi czekać Da Eunnie!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chyba muszę zacząć szukać nowej motywacji do życia... bo stara mi gdzieś uciekła.
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...