-36-

4.1K 193 82
                                    

PROSZĘ O PRZECZYTANIE NOTKI POD ROZDZIAŁEM!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P O P R Z E D N I O 

Kook spojrzała na ciebie, po chwili pesząc się i opuszczając wzrok.

-Jungkookie, zapytaj mnie tu i teraz. Głupie, romantyczne bzdety nie są w moim stylu.

☁✨☁

Jungkook odwrócił się powoli, aby spojrzeć na ciebie, bawiącą się rąbkiem swojego sweterka. 

-C-czekaj, mówisz poważnie?- Zapytał, zbliżając się do ciebie powoli. 

Pokiwałaś lekko głową, a Jungkook był coraz bliżej ciebie. Spojrzałaś w jego ciemne oczy, a na jego twarzy było widać, nic innego, niż szeroki uśmiech.

-T-tak, jestem mało wybredna.- Odpowiedziałaś, na co, na twarzy chłopaka, można było zauważyć, nawet szerszy uśmiech. 

-Czy chciałabyś zostać moją dziewczyną? Przyrzekam, że będę dzielił się z tobą moim jedzeniem.- Powiedział Jungkook, obejmując cię ramionami. Mogłaś poczuć jego ciężki oddech, przez który uśmiechnęłaś się lekko.

-Oczywiście, że będę twoją dziewczyną. Ale to tylko dlatego, że obiecałeś mi jedzenie. 

Następny Dzień 

4:30. Godzina, o której myślałaś, że nigdy nie będziesz musiała wstawać, aż do teraz. 

-(T/I), przyniosłem ci jedzenie.- Usłyszałaś znajomy głos, po czym wstałaś z łóżka, nadal owinięta w koce, i udałaś się do salonu. 

-(T/I), Jungkook tu jest! Chodź tu lepiej, zanim się rozmyśli i wyjdzie!- Wykrzyczała Da Eun, przez magnetofon, który dał jej Hoseok. Przyśpieszyłaś trochę kroku, nadal lekko się ociągając.

Po drodze, twój koc, zdążył spać kilka razy na podłogę, ale za każdym razem go podnosiłaś, ponieważ było ci zbyt zimno, żeby go zostawić.

-Dzień dobry, jagiya.- Powiedział Jungkook, a ty uśmiechnęłaś się promiennie, na jego widok jakby był paczką twoich ulubionych słodyczy. 

-Yah Jungkookie, czy słońce już wstało?- Zapytałaś zmęczonym głosem, a chłopak wskazał za okno, za którym nadal widać  był księżyc. 

-Ani.

-Więc ja też jeszcze nie powinnam.

-Ah, nie mów tak do swojego chłopaka.- Powiedziała Min Cha, a ty, razem z Jungkookiem, udaliście się na kanapę do salonu.

Usiadłaś naprzeciwko mężczyzny, po czym położyłaś głowę na jego nogach, przyglądając się temu, co aktualnie robił na telefonie. 

-Jak się spało?- Zapytał, a ty pokręciłaś głową, przytulając się do jego klatki piersiowej. 

-Dlaczego jesteś tu tak wcześnie?- Zapytałaś, a Kook zaśmiał się widząc, że powoli zasypiasz. 

-Mamy dziś wyjechać wcześniej, żebyśmy mogli poćwiczyć trochę na scenie.- Odpowiedział, na co pokiwałaś lekko głową.

Leżałaś tak około 3 godzin, dopóki znów nie zasnęłaś, aż po jakimś czasie, poczułaś jak chłopak cię budzi.

-(T/I), muszę już iść. Nie zapomnij założyć dziś stroju numer dwa.- Powiedział, mrugając do ciebie, po czym podszedł do szafki z obuwiem, aby założyć buty.- 

-Idź podbić tą scenę!- Powiedziałaś, lekko zmęczonym głosem, posyłając mu uśmiech. Jungkook podszedł do ciebie, aby cię uścisnąć i dać ci całusa w polik. 

-O to się nie martw.

Time Skip hop hop 

Gdy byłaś już dokładnie przebudzona, zajęłaś się przygotowaniem do występu w After School Club, w którym miałaś być jedną z prowadzących, ponieważ Kevin Woo, był aktualnie na 'wakacjach'.

-Dzisiaj jest bardzo specjalny dzień. Mamy nowego prowadzącego, a ma ona na imię Cha (T/I) i jest z zespołu Variety!- Wykrzyknął Jae. Postanowił od udawać twojego ochroniarza, który prowadzi cię na twoje miejsce. 

Podczas całego programu, czułaś się bardzo wyluzowana. Byłaś pod wrażeniem, jak uprzejmy i pomocny jest Jae.

-A teraz, ostatnia część naszego programu, czyli Pentagon tańczący Critical Beauty.- Powiedziałaś, po czym oboje zeszliście z kadru, aby kamery mogły skupić się tylko, na tańczącym zespole.

Gdy było już po programie, udałaś się na poprawkę makijażu, podczas której przeglądałaś swój telefon.

-(T/I), ubrałaś się dziś tak samo jak Jungkook.- Powiedział Jae, spoglądając na ciebie. Pokiwałaś głową, po czym chłopak podał ci swój telefon, na którym było dzisiejsze zdjęcie Jungkook'a.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To mieliście dziś na sobie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-To po prostu przypadek.- Powiedziałaś, przeklinając fanów BTS, którzy prawdopodobnie zaczną wymyślać jakieś dziwne insynuacje. 

-Czy coś jest pomiędzy tobą a Jungkook'iem?- Zapytał Jae, posyłając ci uśmiech, a ty pokręciłaś głową. 

-Nie, po prostu jesteśmy bliskimi przyjaciółmi.- Powiedziałaś, a chłopak westchnął, obejmując cię ramieniem. 

-Bylibyście uroczą parą. 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A więc tak:

1. Czy chlelibyście, abym stworzyła oddzielną 'książkę', w której mogłabym pomagać wam w pracach domowych np. z polskiego, angielskiego, matematyki itp? Myślę, że byłoby to dość ciekawe, i dla niektórych bardzo pomocne. 

2. Zaczęłam nagrywać na Tik Toku (nie mam pojęcia po co, ani na co, ale tak jakoś wyszło), więc jeśli ktoś chciałby np. zobaczyć jak wyglądam, lub coś, itp serdecznie zapraszam. Nazwa: lilly_lillyth 

𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz