ZAPRASZAM WAS DO NOWEGO FANFICA O YOONMINIE!!
Tak będą wyglądały komentarze na VApp :)
'Lubie tacos'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook Pov
-Witam serdecznie w odcinku pierwszym, codziennego życia Jungkook'a. Dziś jestem w dormie Variety, ponieważ starsi postanowili odbyć poważną konwersację bez swoich maknae.- Powiedziałem z uśmiechem, machając do telefonu.
'OML TAK TAK TAK'
'ooo o czym on mówi??'
Gdy czytałem komentarze, do pokoju przyszła (T/I), ubrana w jedną z moich bluz i niebieskie, poprzecierane jeansy. Uśmiechnąłem się szeroko, na widok tego, że wybrała moją ulubioną bluzę, którą jej dałem.
-Wybieramy się gdzieś?- Zapytała (T/I), a ja przytaknąłem, nakładając moje Timberlandy.
'CZY TO JEST VLOG Z MOIMI DWOMA ULUBIOYMI IDOLAMI?!'
'urwałam się z lekcji, aby to obejrzeć'
-Przywitaj się z vlogiem. To pierwszy odcinek codziennego życia Jungkook'a.- Powiedziałem, a ona zrobiła śmieszną minę i pomachała podekscytowana.
-Annyeong, dziś będziemy tylko my, ponieważ starsi nie chcą nigdzie z nami wychodzić.- Powiedziała (T/I) podskakując, z ja zaśmiałem się z tego, jak słodko wyglądała.
Chodziliśmy po mieście i odpowiadaliśmy na pytania z komentarzy. Wiele osób pytało o to, czy ta plotka o randkowaniu jest prawdziwa, ale za każdym razem mówiliśmy że to nonsens.
-Chciałabyś iść do jakiegoś konkretnego miejsca?- Zapytałem, patrząc lekko w dół, aby nawiązać kontakt wzrokowy.
'OMG JAK ON NA NIĄ PATRZY'
'AHHHHHH JUNGKOOK PODOBA CI SIĘ (T/I)!?'
'SHIP SHIP SHIP'
-Niezbyt, ale możemy iść do drogerii i wypróbować te maseczki, które niedawno weszły do sprzedaży.- Powiedziała (T/I), a ja przytaknąłem głową.
-Może być.- Odpowiedziałem i złapałem ją za rękę, aby mnie poprowadziła.
'OML CZY ON WŁAŚNIE ZŁAPAŁ JĄ ZA RĘKĘ'
-Trzymam ją za rękę, żeby jej nie zgubić, bo krasnoludki bardzo łatwo jest zgubić, a wtedy byłbym w poważnych tarapatach.- Odpowiedziałem, a (T/I0 odwróciła się w moją stronę i zrobiła śmieszną minę.
Gdy (T/I) wybierała produkty, ja poszedłem rozglądać się po sklepie i pokazać fanom co się w nim znajduje.
-Okej, więc (T/I) robi jakieś zakupy, a ja pokażę wam trochę wnętrza sklepu.
'oppa, lubisz (T/I)?'
'HEJ JA TU ROBIĘ ZAKUPY'
'więc to dlatego ma taką czystą cerę'
'jak się masz kokosku?'
-Nie mogę wam powiedzieć, czy lubię (T/I), ponieważ to sekret. i jeżeli chcesz nazywać mnie oppa, musisz mi pokazać swój dowód.- Powiedziałem, puszczając oczko do telefonu i wracając do (T/I).
'BŁAGAM UMÓW SIĘ Z NIĄ, ONA JEST ZBYT ŚLICZNA ŻEY BYĆ SAMOTNA'
-Masz już wszystko?- Zapytałem, kładąc ramię na jej barki, a ona podskoczyła.
-Przestraszyłeś mnie.- Odpowiedział, trzymając w dłoniach multum różnych maseczek.
-Mian, kupujesz to wszystko?- Zapytałem, a ona pokiwała głową.
'SOOOOOO CUTE'
'UWIELBIAM TEGO VLOGA'
-Oppa, która lepsza?- Zapytała (T/I), a ja uszczypnąłem ją w ramię i wskazałem na telefon, aby przypomnieć jej, że to wszystko leci na żywo.
'OMG OMG OMG SHIPUJE'
'NAZWAŁA GO OPPA A ON SIĘ ZARUMIENIŁ'
'KOCHAM TO'
'UMÓWCIE SIĘ W KOŃCU, MOJE SERCE NIE WYTRZYMUJE TEGO ŻE JESTEŚCIE TYLKO PRZYJACIÓŁMI.'
-Weź obie.
Kolejny rozdział -20 ⭐
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sory, ale jestem zbyt leniwa, żeby napisać cały rozdział, więc macie część 1.
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfic(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...