Jin Pov
I to, koniec!- Wykrzyknął Namjoon, klaszcząc w dłonie, a Yoongi ziewnął, po czym zasnął z głową na ramieniu Hoseoka.
Zaklaskałem, po czy wstałem z kanapy, aby pójść kupić wodę. Z racji, że mam tak leniwe dzieci, nikt o tym nie pomyśli. Gdy wyszedłem z pomieszczenia, usłyszałem bardzo szybki i wpadający w ucho rytm.
-To musi być jedno z moich dzieciaczków.- Powiedziałem sam do siebie, po czym usłyszałem jak muzyka się zatrzymuje, a dziewczyna wykrzykuje coś naprawdę głośno.
-Skup się (T/I)!- Usłyszałem krzyk (T/I), po czym znów można było słyszeć beat. Biedna dziewczyna, ma tylko 18 lat, a pracuje jak Pd-min...
Wszedłem do pomieszczenia, w którym znajdowała się reszta, która tańczyła i śpiewała do jednej z naszych piosenek lecących w tle. Jungkook śpiewał dla Jimina piosenkę, o tym jak to on jest niski, a Hoseok starał się nie ruszać, przez śpiącego na min Yoongi'ego. Taehyung sprawdzał na telefonie ciuchy od Gucci'ego, a Namjoon po prostu wylegiwał się na fotelu.
-Hej, widzieliście gdzieś (T/I)?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okej, to tyle z rozdziału (sorka ale leń ze mnie, wiec noo), ale mam nadzieje ze one shot się wam spodoba. Jeżeli tak, piszcie w komentarzach, a będzie ich więcej!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ONE SHOT JUNGKOOK X READER ( RANDKA WALENTYNKOWA)
-(T/I), mam do ciebie pytanie.- Powiedział niepewnie Jungkook, siadając obok ciebie na kanapie. Od razu widziałaś, że się czymś denerwował, ponieważ śmiesznie marszczył nosek.
-Co jest?- Zapytałaś upijając łyk swojej kawy, po czym podałaś chłopakowi miskę z przekąskami, aby się poczęstował?- Masz minę jakbyś kogoś zabił.- Powiedziałaś, po czym lekko się zaśmiałaś, a Kook wepchnął sobie całe ciastko do ust.
-N-no bo, chciałem cię zapytać... c-czy chciałabyś iść ze m-mną na rand-dkę?- Zapytał niepewnie, po czym spalił lekkiego buraka. Nie mogłaś powstrzymać się przed daniem mu buziaka, na co chłopak zawstydził się dwa razy bardziej.
-Oczywiście, że tak. Nie rozumiem po co się tak stresowałeś, przecież to oczywiste, że bym się zgodziła.- Odpowiedziałaś, przytulając Jungkook'a, po czym uśmiechnęłaś się do niego promiennie.
-W sumie, to nie wiem, czym się tak denerwowałem. Pasuje ci dziś o 18?- Zapytał, wpychając sobie kolejne ciastko do ust, co wyglądało przekomicznie. Jego poliki były wypchane słodycze, przez co coraz bardziej przypominał królika.
-Mi pasuje, ale jak chcesz żebym zdążyła, to wypad z mojego dormu.- Powiedziałaś, po czym pogoniłaś go z kanapy. Po chwili sama wstałaś z mebla, zabierając ze sobą koc, aby nie było ci zimno.
Najpierw udałaś się do łazienki, aby wziąć szybki prysznic i ogarnąć jakoś woje włosy, które swoją drogą nie wyglądały za dobrze. Następnie zrobiłaś sobie lekki makijaż, bo oczywiście jesteś w tym beznadziejna, więc lepiej nie próbować niczego innego.
Po niecałych 40 minutach, wyszłaś z łazienki. Sprawdziłaś zegarek w telefonie, który mówił ci, że została ci jeszcze prawie cała godzina, więc nie musisz się śpieszyć z wybieraniem stroju, co zawsze zajmowało ci najdłużej.
Time Skip
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...