-7-

7.4K 301 16
                                    

(Wow, ale profesjonalny look 'o')

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Wow, ale profesjonalny look 'o')

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-(T/I) wstawaj, manager już tu jest.- Usłyszałaś głos Cha Soo, która potrząsnęła twoim ciałem. 

-Do jakiego programu idę najpierw?- Zapytałaś przecierając oczy, po czym zauważyłaś, że wszystkie dziewczyny są już gotowe. 

Rozejrzałaś się i zauważyłaś, że po domu chodzi pięciu kamerzystów, którzy nagrywają członków, do których zostali przydzieleni. Przetarłaś oczy jeszcze bardziej, gdy zauważywszy kamerę, na twojej szafce nocnej. Uniosłaś brwi do góry, zastanawiając się, czy nagrywała cię przez cały czas jak spałaś. Pomachałaś leniwie do kamery, po czym wstałaś i poszłaś do łazienki, aby odświeżyć się przed pierwszym występem. 

-Unnie, co nagrywam jako pierwsze?- Zapytałaś Ninę, która nagrywała właśnie coś, co nazywa się 'Gotowanie z Niną'. Uśmiechnęłaś się widząc szczęśliwą dziewczynę, która nareszcie dostała własny 'program'.

-Da Eun, do jakiego programu idę najpierw?- Zapytałaś, ale dziewczyna była zbyt zajęta nagrywaniem tutorialu tanecznego do choreografii z 'Somebody New'. 

Westchnęłaś i obróciłaś się, zauważając Min Cha'ę, która także była zajęta kamerą. Podeszłaś do niej, aby sprawdzić czy naprawdę jest zajęta, albo tylko na taką wygląda. 

-Unnie~, pomożesz biednej maknae w przygotowaniu się?- Zapytałaś, robiąc do tego aegyo, aby przyciągnąć jej uwagę.

Skończyło się na tym, że machnęła na ciebie ręką i zaczęła pokazywać kamerze, jak powinno się grać w Overwatch'a. Pokręciłaś głową i wzięłaś do ręki telefon, aby sprawdzić godzinę. Zostało ci jedynie pół godziny do spotkania z managerem, a ty nawet nie zaczęłaś się przygotowywać.  

-Nie powinnaś być już ubrana?- Zapytał kamerzysta, a ty pokiwałaś głową z niezadowoloną miną. 

-Powinnam, ale nie wiem w co mam się ubrać. Idę dziś do dwóch różnych programów, a nie wiem który jest najpierw.- Odpowiedziałaś w drodze do swojego pokoju. 

Pokiwał głową i kamerą jednocześnie, na co ty postanowiłaś jednak pójść do Cha Soo i zapytać ją. 

-Oh, dlaczego nie jesteś jeszcze ubrana? Spóźnisz się.- Powiedziała Cha Soo, trzymając miskę z ramenem w rękach. Wydęłaś usta, myśląc nad lepszą wymówką, ale nic nie przychodziło ci do głowy. 

-Nie wiem jaki program jest najpierw.- Dziewczyna pokpiwała głową, mówiąc ci, że najpierw będziesz w Happy Together, a następnie w Hello Counselor

Podziękowałaś jej i poszłaś do pokoju, aby się przebrać. Wybrałaś różową, satynową koszulę, a do tego czarną ołówkom spódnicę i płaszczyk tego samego koloru. Założyłaś jeszcze czarne skarpetki za kostkę i twoje ulubione lakierki. (A/N: strój masz na początku rozdziału.)

Wyszłaś z pokoju, gdzie w salonie siedziała reszta dziewczyn, która z uśmiechami na ustach, wpychała swoje jedzenie do buzi. Min Cha pochwaliła twój strój, a Nina postanowiła nakręcić ci włosy lokówką. Dziewczyny upewniły się też, że coś zjadłaś, po czym mogłaś spokojnie wyjść z dormu. 

-Dzięki dziewczyny. Widzimy się wieczorem.- Zbiegłaś schodami na dół i pierwsze co rzuciło ci się w oczy, to manager siedzący i oglądający dramę. Spojrzałaś na zegarek, który mówił, że jesteś spóźniona około pięć minut i nadal nie masz na sobie makijażu. 

-Oh, (T/I), wcześnie przyszłaś.- Powiedział, a ty pokazałaś mu na zegarku, że jesteś spóźniona już pięć minut. 

-Przepraszam, ale nie wiedziałam co na siebie ubrać... Będę miała czas, aby wrócić i przebrać się przed następnym programem?- Zapytałaś, wychodząc z budynku razem z managerem. 

-Tak, z racji, że wieczorem ma zrobić się zimniej, lepiej abyś się przebrała zanim tam pójdziesz.- Odpowiedział, na co pokiwałaś głową. Włożyłaś słuchawki do uszu, ponieważ Da Eun wysłała ci kilka podkładów do nowych piosenek, które miałaś sprawdzić i poprawić w wolnym czasie. 

Ciąg dalszy nastąpi...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Liczę, że jak dotąd, podoba wam się ^^

Niestety na następny rozdział będziecie musieli troszkę poczekać, bo mam na głowie dużo spraw związanych ze szkołą ;(

~enjoy 

𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz