-25-

4.3K 221 61
                                    

PRZECZYTAJ NAJPIERW!  

okej, w rozdziale pojawiały się będą komentarze od fanów i wyglądać one będą właśnie tak. 

'Omg, uwielbiam tą piosenkę"
"czy to Jungkook w tle o.O" 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Annyeonghaseyo~.- Powiedziałaś, przeciągając 'o' i próbując nadążyć za komentarzami. 

Kilka minut później, gdy skończyłaś wybierać muzykę, która będzie leciała w tle, zaczęłaś wybierać odpowiedni filtr. 

'(T/I), to ty??'
'Annyeong~!' 

Przeczytałaś jaszcze kilka komentarzy, po czym pomachałaś do aparatu i ustawiłaś telefon nad monitorem. 

-Dziś, chciałabym pokazać wam, jak tworzę beaty, do naszego nowego come backu.- Powiedziałaś, włączając folder, w którym miałaś już kilka zapisanych plików. 

'Oooooo, naprawdę będziemy mogli posłuchać?'
'Omg będziemy pierwszymi, którzy posłuchają?!''Gdzie jest Bts??'

Gdy tylko zaczęłaś odpowiadać na pytania, zaczęły pojawiać się częściej te, dotyczące Bts lub innych członków zespołu. Nawet jeśli wiedziałaś, że nadal ćwiczą, postanowiłaś, że przynajmniej spróbujesz pokazać im, ich biasów. 

-Zapytam Namjoona-sunbae czy nadal są w studiu.- Powiedziałaś, wysyłając wiadomość do Namjoona. W międzyczasie czytałaś komentarze, które mówiły teraz, tylko o Bts. 

'Off. Jesteście okropni. To powinien być Vlive skupiony na Variety, a nie Bts.' 
'Jeeeeeeeej zobaczymy Bts.''Robicie to samo co na Vlive Hobiego. To nie w prządku.''
(T/I), proszę zignoruj ich i pokaż nam swoje beaty.''
PLS POKAŻ BTS'

Gdy czekałaś na wiadomość od starszego, do studia weszła Min Cha, witając się z widzami. 

-Annyeong. Tutaj Min Cha.- Powiedziała z uśmiechem, machając do kamery. 

'Ale ona jest ładna!'
'Dlaczego Min Cha nie jest visualem?''Ahhh, mój bias!'

-Poazujesz im nowe beat?- Zapytała, a ty odczytałaś wiadomość od Namjoona, w której mówił, że mają przerwę. 

-Bts są na przerwie.- Powiedziałaś, a komentarze zaczęły mówić tylko o tym.

Pokiwałaś głową do telefonu, po czym wyszłaś ze studia. Zaczęło pojawiać się coraz więcej komentarzy, które pytały o Min Che i o to, czy jeszcze ją pokażesz. Zaczęłaś czuć się źle, ponieważ chciałaś aby ten Vlive podobał się waszym fanom w stu procentach. 

'Czy Min Cha może pokazać nam Bts?'
'Uwielbiam cię (T/I).''Pokaż nam więcej scen z Min Chą.'

Twój uśmiech zanikł prawie całkowicie, ponieważ ni byłaś tym, kogo fani chcieliby widzieć. 

-Unnie, możesz pokazać im Bts? Powinnam skupić się na pracy.- Powiedziałaś, podając jej swój telefon. 

-Ale to przecież twój telefon.- Powiedziała Min Cha, a ty pokazałaś jej kciuka w górę, na znak, że wszystko jest w porządku, po czym pomachałaś do kamery na pożegnanie. 

Ponownie osiadłaś do biurka, aby spróbować zająć czymś swoje myśli, które cały czas kręciły się w okół tych komentarzy. Nie mogłaś przestać żałować rozpoczęcia tego okropnego Vlive.

Min Cha Pov 

-To było dziwne, ale dobra, porozmawiamy o tym później. A teraz lecimy zobaczyć Bts-sunbeamin.- Powiedziałam, a komentarze wypełnione zostały najróżniejszymi tematami.

'Woah! Jesteś taka ładna!'
'Cieszę się, żę jesteś moim biasem!'
'(T/I) jest straszną atencjuszką, prawda?'
'Pls rób więcej live'ów.'

Gdy szłam na spotkanie z chłopakami, czytałam komentarze, które były bardzo interesujące. Uśmiechnęłam się do kamery, gdy zmieniałam filtry, ale od razu gdy zobaczyłam komentarze na temat (T/I), poczułam się okropnie. Ma tylko dziewiętnaście lat i nie zasługuje na taki hate, jaki dostaje. A tym bardziej, że jest on bezpodstawny. 

-Tak więc, jesteśmy~.- Powiedziałam, pukając do drzwi, aby upewnić się, że nie będą robić nic nieprzyzwoitego, gdy otworzę drzwi. 

-Oh, Min Cha, annyeong.- Powiedział Jimin, po czym podeszłam do niego i przybiłam z nim piątkę. 

-Gdzie jest (T/I)?- Zapytał Hoseok, a ja odwróciłam kamerę w telefonie, aby pokazać w niej chłopaków. 

'OML WYGLĄDAJĄ PERFEKCYJNIE'
'SHIPUJE MIN CHE Z HOSEOKIEM'
'LEPIEJ WYGLĄDAŁA BY Z JINEM! OBOJE SĄ RODZICAMI ZESPOŁÓW!'

Powiedziałam Hoseokowi na ucho, co stało się wcześniej, a on pokiwał głową. Powiedział, że pójdzie się przebrać, ponieważ nie lubi być spocony, szczególnie przy mnie. 

-więc, teraz możemy zagrać w pytanie i wyzwanie z Min Cha!

Hoseok Pov 

Wyszedłem z sali treningowej i poszedłem w stronę studia, w którym zawsze przesiadywała (T/I). Prawdopodobnie mogła by tam zamieszkać, ponieważ jestem pewien, że spędza tam więcej czasu, niż w swoim pokoju.  

Gdy byłem niedaleko studia, słyszałem głośne beaty i lekkie pociąganie nosem.

-Ona płacze?- Zapytałem sam siebie, po czym zapukałem lekko w powłokę drzwi. Gdy wszedłem do środka, zobaczyłem (T/I), która grała na pianinie, idealnie zgrywając się z beatami. 

-H-Hoseok-senbae... annyeong.- Powiedziała (T/I), wycierając łzy z policzków, rękawem od swojego sweterka, lekko się do mnie uśmiechając. 

-(T/I)... nie bierz wszystkiego co mówią wasi fani do siebie. Zawsze znajdą się tacy, którzy będą ciągnąć cię na dół. Jeśli coś takiego zdarzy się jeszcze raz, napisz mi i obgadamy to przy jedzeniu, okej?- Powiedziałem, posyłając jej lekki uśmiech i przyciągając ją do uścisku. 

-Dz-dziękuję Hoseok. Po prostu cz-czasami wydaję mi s-się, że zespół był by l-lepszy beze mnie. Z-zapraszają mnie do tak wielu p-programów, ale reszty już nie.- (T/I) rozpłakała się jeszcze bardziej, wyg-dymając lekko policzki. 

-One też dostaną szansę, aby wystąpić w jakimś programie. Nie martw się.- Powiedziałem, przytulając ją jeszcze mocniej.- Powinienem już wracać. Powiedziałem Min Cha'y, że idę się przebrać i nie chcę, żeby coś podejrzewała. 

-Okej, dzięki za rozmowę.- Powiedziała (T/I), biorąc głęboki oddech i uśmiechając się. 

-Cieszę się, że mogłem pomóc.-

Jungkook, lepiej zaopiekuj się nią dobrze. Jest bardziej wrażliwa, niż może się wydawać... 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omg film, jak na ranie, wychodzi nam nawet dobrze, więc ma nadzieję, że dostaniemy po 6. Ostatnio dostałam 1 z kartkówki, więc wolę tego nie zawalić, hah. 

Dajcie znać, czy chcecie dziś jeszcze jeden rozdział!

~enjoy 

𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz