Tony💰: Najpierw poszliście do najdroższej restauracji w Nowym Jorku, potem na spacer a skończyło się na...tym, że odwiózł cię pod twój i tam też odbył się wasz pierwszy pocałunek.Steve🇺🇸: Poszliście do kina na film historyczny (niestety ale nie miałaś wyboru). Pod koniec filmu Steve zaczął trzymać cię za rękę a ty potem wtuliłaś się w jego ramię. Randka zakończyła się nocną przejażdżką na motorze.
Loki🐍: Z samego rana poszliście na spacer podczas, którego trzymaliście się za ręce. Poszliście do kawiarni gdzie spędziliście około 2 godziny. Loki wiele razy próbował cię pocałować ale sprawnie go wymijałaś.
Peter Quill🎶: Peter stwierdził, że wasza pierwsza randka musi być wyjątkowa więc zabrał cię na swój statek. Zrobiliście sobie wieczór taneczny gdzie, nawet, zatańczyliście raz wolnego. Potem poszliście na mostek i oglądaliście pokaz fajerwerków przygotowany przez Rocket'a.
Thor🔨: Thor zabrał cię do Asgardu gdzie spacerowaliście po cudownych ogrodach. Na życzenie Thor'a zorganizowano też koncert muzyki klasycznej, która ci się spodobała.
Bucky🔫: Zwiedziliście cały Central Parku w tym zoo. Gadaliście o wszystkim i wtedy też odbyła się wasza pierwsza kłótnia. Ty pierwsza wybaczyłaś więc żeby mu to zadeklarować bez słów złapałaś go za rękę. Najpierw spojrzał się zdziwiony ale potem pocałował twoją dłoń.
Pietro🏅: Pietro wiedział że lubisz filmy fantasy i since-fiction więc wcześniej obejrzał ich mnóstwo. Kiedy przyjechałaś do niego na maraton filmów włączył Star-Wars i zaczął ci opowiadać różne ciekawostki. Ty jednak byłaś sprytniejsza i zagiełaś go jednym pytaniem.
-Co z tego?-spytał obojętnie i pocałował cię w czoło.Peter Parker🕷️: Według ciebie Peter idealnie trafił z miejscem na waszą randkę. Wcześniej chłopcy zabierali cię do jakiś restauracji ale to ci się zdecydowanie nie podobało. Nie jesteś dorosłą osobą więc lodziarnia to był świetny pomysł. Wzięliście sobie po pięć gałek i gadaliście o wszystkim. Potem Peter odprowadził cię do domu.
Stephen🍵: Może się wydawać, że miejsca na randkę Stephen nie wybrał za dobrze ale było tu dużo książek a ty pracujesz z papierami więc nie przeszkadzało ci to. W pewnym momencie zaczęło się wam nudzić więc skakaliście po różnych miejscach dzięki portalom.
Clint🎯: Poszliście na strzelnicę gdzie Clint postanowił pouczyć cię jak strzelać z łuku. Po kilkunastu nieudanych próbach odpuściliście sobie i gadaliście o różnych rzeczach.
Bruce👓: Przyjechałaś do Avengers Tower i od razu poszłaś do laboratorium Bruce'a. Wbrew pozorom było ciekawie. Bruce pokazał ci różne wynalazki i poopowiadał trochę o nauce jak i o Hulk'u.
Vision🌻: Kiedy po popołudniowej drzewce nie zobaczyłaś w pokoju Vision'a trochę się zaniepokoiłaś. Zaczęłaś rozglądać się po sali. Nagle przez drzwi wszedł Vision z bukietem kwiatów. Ucieszył cię ten gest. W podzięce przytuliłaś go i pocałowałaś w czoło. Potem rozmawialiście dużo o sobie aż w końcu nie poszłaś spać.
CZYTASZ
𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvel
Fanfiction☀️Tony ☀️Steve ☀️Loki ☀️Peter Quill ☀️Thor ☀️Bucky ☀️Pietro ☀️Peter Parker ☀️ Stephen ☀️Clint ☀️Bruce ☀️Vision ☀️Natasha ☀️T'Challa ☀️Sam