Czego NIE robicie razem?

4.7K 129 30
                                    


Tony💰: Ćwiczeń. Tony woli siedzieć w swoim laboratorium i jeszcze niegdy nie wyciągnełaś go na ćwiczenia.

Steve🇺🇸: Krzyżówek. Ubzdurał on sobie, że będziecie je robić w piątek. Ty wtedy dajesz mu krótki wykład na temat tego, że piątek jest do odpoczynku i idziesz do waszej sypialni oglądać telewizję.

Loki🐍: Jedzenia. W tym Loki sobie po prostu nie radzi. Jednak nawet jeśli mu nie wychodziło próbował. Lecz raz otwierając piekarnik on wybuchł mu w twarz przez co Loki nie zbliża się do kuchni.

Peter Quill🎶: Czytania. Czegokolwiek. Uważa to za czynność zbędną w jego życiu więc musisz czytać w zamkniętej łazience bo akurat wtedy puszcza muzykę na full'a.

Thor🔨: Zakupów. Najpierw nudziło mu się jak z tobą chodził a potem wogóle zaprzestał. To przez to, że raz się zgubił i to w dość dużej galerii.

Bucky🔫: Strzelania. Bucky uważa że jeszcze nie robisz tego za dobrze a ty się z nim zgadzasz. Ciągle ci się ręce trzęsą jak trzymasz pistolet albo inny karabin.

Pietro🏅: Biegania. I tu nie trzeba dalej mówić.

Peter Parker🕷️: Wszystkich czynności z drabiną związanych. Masz uraz po wypadku na sali gimnastycznej.

Stephen🍵: Wycieczek przez portale. Źle się po nich czujesz i psułabyś Stephen'owi zabawę.

Clint🎯: Strzelania z łuku. Nadal boli go głowa po tym jak zbił wam szybę w kuchni.

Bruce👓: Maratonów filmowych. Zawsze znajdzie się coś ważniejszego.

Vision🌻: Praktycznie wszystkiego. Według niego możesz chodzić tylko do toalety i na rehabilitacji.

Natasha🦊: Sprzątania. Każde raz znajdzie wymówkę.


Oto kolejna część preferencji. Mam nadzieję, że się podoba. Niedługo walentynki więc może jakiś maraton i nowa postać?

𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz