Maraton walentynkowy 2/7
Tony💰: Po prostu się leniliście. Oglądaliście filmy, graliście w jakieś gry, objadaliście się owocami i słodyczami. Wieczorem poszliście na spacer na plaży, na którym spędziliście godzinę a potem można się domyśleć.
Steve🇺🇸: Zrobiliście sobie wycieczkę, popływaliście w jeziorze, poleniliście a wieczorem w wynajętym domku obejrzeliście serial F.R.I.E.N.D.S .
Loki🐍: Zwiedziliście Asgard i no... ten teges.
Peter Quill🎶: Przez większość dnia Quill uczył cię swojego poprzedniego fachu (kradzież) więc później uciekaliście (kradzionymi hehe) statkami przed "policją". Dzień skończył się tym o czym można się domyśleć.
Thor🔨: Thor zaplanował dzień tak żebyś czuła się jak królowa. Dostawałaś wszystko co sobie zachciałaś. Urządziliście sobie spacer po ogrodach a wieczorem podziwialiście niebo z wieży pałacu.
Bucky🔫: Zwiedziliście część Berlina, poszliście do kina o potem cały dzień zostaliście w domu
Pietro🏅: Zwiedziliście Madryt. Zjedliście tam mnóstwo lodów i najróżniejszych ciastek a potem przenieśliście się do Nowego Orleanu gdzie też się obżarliście różnymi słodyczami, słuchaliście jazz'u i do niego tańczyliście.
Peter Parker🕷️: Poszliście do kina. No niby nic ale potem spędziliście cały weekend.
Stephen🍵: Zwiedziliście Paryż (dalej w następnych częściach)
Clint🎯: Co tu dużo opisywać. Was samych zostawić to wielki błąd. Więc tak. Musicie kupić nowy dywan, zasłony, lampy, poduszki też się przydadzą. (Nie pytajcie się mnie. Ja tu tylko piszę)
Bruce👓: Spędziliście (może nie samotny, bo Vision też został tu ze swoją dziewczyną) cały dzień w Avengers Tower. Oglądaliście filmy (na których dołączyła się nieszczęsna para), słuchaliście muzyki, tańczyliście.
Vision🌻: Robiliście dokładnie to samo co Bruce i jego dziewczyna (tylko oddzielnie, może oprócz filmów).
Natasha🦊: Zwiedziliście mnóstwo miejsc jak parlament albo London Eye, popawiliście się twoją mocą, oczywiście poszliście postrzelać a potem włączyłeś (tu trzeba zaznaczyć, że ty) tandetną komedię romantyczną ale przynajmniej śmialiście się z jej niedorzeczności.
#brakweny
CZYTASZ
𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvel
Fanfiction☀️Tony ☀️Steve ☀️Loki ☀️Peter Quill ☀️Thor ☀️Bucky ☀️Pietro ☀️Peter Parker ☀️ Stephen ☀️Clint ☀️Bruce ☀️Vision ☀️Natasha ☀️T'Challa ☀️Sam