W jakich okolicznościach staliście się parą?

5.7K 158 89
                                    


Tony💰: Na jego konferencji. Kiedy dziennikarze spytali się czy jesteście parą on bez zastanowienia powiedział tak. Gdzieś podczas konferencji rzeczywiście staliście się parą.

Steve🇺🇸: Wróciłaś zmęczona z pracy i (jak myślałaś) od razu poszłaś do łóżka. Kiedy się obudziłaś byliście już parą.

Loki🐍: Podczas spaceru. Wywróciłaś się on powiedział "Niezdara ale moja.". I tak staliście się parą.

Peter Quill🎶: Na koncercie The Rolling Stones. Stwierdził, że jedyne co bardziej kocha od muzyki to ty. I tak staliście się parą.

Thor🔨: Na uczcie w Asgardzie. Pod wpływem pytań Odyn'a zestresował się i odparł, że jesteście parą. W sumie wtedy się nią staliście.

Bucky🔫: Na strzelnicy kiedy uczył cię strzelać.

Pietro🏅: Na meczu baseballo'wym. Kiedy akurat Kiss Cam skierowała się na was spytał się czy możesz zostać jego dziewczyną. Oczywiście się zgodziłaś.

Peter Parker🕷️: W szkole. Charlie znów uczepił się Peter'a więc ten na przerwie na lunch przy całej szkole spytał się czy zostaniesz jego dziewczyną. Spojrzałaś wtedy chytrym wzrokiem na Charlie'go i się zgodziłaś.

Stephen🍵: Stephen postanowił trochę z ciebie pożartować więc zrobił swoje kopię. W końcu nie wiedziałaś, który to prawdziwy Stephen więc krzyknęłaś na całą świątynie "Chciałam poprosić cię o coś ważnego ale trudno!". Od razu się przy tobie pojawił.
-Czy chodzi o to o czym myślę?-spytał.
-Tak.
-Jeszcze pytanie.-tak staliście się parą.

Clint🎯: To była krótka historia. Przyszłaś do niego i na dzień dobry staliście się parą.

Bruce👓: Wiedziałaś, że Bruce nie zbierze się w sobie więc pojechałaś do jego laboratorium w Avengers Tower i się go spytałaś o chodzenie. O dziwo się zgodził.

Vision🌻: Rehabilitacja szła ci coraz lepiej. Z tego powodu Tony urządził imprezę ale tylko dla Avengers'ów i ciebie. Oglądaliście filmy, graliście w gry i zrobiliście sobie małą potańcówkę. Avengers zatańczyli kilka tańców ale kiedy Tony zauważył , że wstajesz z kanapy włączył wolniejszą muzykę. Podeszłaś do Vision'a i z nim zatańczyłaś. Wtedy spytał się ciebie czy zostaniesz jego dziewczyną. Ty się zgodziłaś a Avengers'i bili wam brawo.

𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz