❤️Co on/a tobie dał/a?❤️

3.7K 107 61
                                    

Maraton walentynkowy 4/7

Tony💰: No cóż. Jakby to powiedzieć. Kupił ci tygrysa. Dokładniej tygrysiątko. Nazwał go Diamond (pomysłowe). Ludzie nie wiadomo dlaczego dziwnie się na ciebie patrzą kiedy wychodzisz z nią na spacer.

Steve🇺🇸: Własnoręcznie wykonał ramki, w których potem pojawiły się wasze zdjęcia i zawisły na ścianie w salonie.

Loki🐍: Kolczyki i naszyjnik ( złote oczywiście, pfff co wy sobie myślicie)

Peter Quill🎶: Pożyczył ci. To trzeba zaznaczyć. Pożyczył ci Walkman'a i dał jakieś kradzione kolczyki. Co nie zmienia faktu, że były ładne.

Thor🔨: Dał ci mnóstwo biżuterii i sukien. Mnóstwo.

Bucky🔫: Kupił ci sukienkę. Ale w przeciwieństwie do Thor'a tylko jedną.

Pietro🏅: Przyniósł ci kilka tabliczek belgijskiej czekolady, kilka tacos z Meksyku i sushi z Japonii. Oraz naszyjnik "zakupiony" u rosyjskiego jubilera.

Peter Parker🕷️: Nie może sobie pozwolić na duże wydatki więc zrobił ci walentynkę i spędził z tobą cały weekend.

Stephen🍵: Zatrzymał czas (nie pytajcie) i dzięki temu zwiedziliście cały Paryż. Ale dał ci również bransoletkę i pasujące do niej buty (tak, dał radę je do siebie dobrać)

Clint🎯: Naprawił szybę i dał ci cudowny bukiet róż.

Bruce👓: Dał ci kwiaty i stylowy zegarek.

Vision🌻: Tony chyba mu nie wytłumaczył za dobrze o co chodzi w dawaniu prezentów na walentynki. Gdyż, ponieważ zamiast dać ci bukiet kwiatów kupił ich tyle, że nawet nie mieściły się w salonie Avengers Tower.

Natasha🦊: Niczego od niej nie chciałeś.

Jak coś to się nie znam na prezentach walentynkowych (bo nigdy żadnego nie dostałem hehe) a chciałem żeby każdy się różnił.

𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz