Jak kończy się wasza historia?

2.7K 86 79
                                    


☀️Tony - Tony umarł wcześniej ze starości a ty dwa miesiące później. Z tęsknoty i smutku.

☀️Steve - Dożyłaś wielu osiemdziesięciu sześciu lat a Steve zmarł cztery lata później.

☀️Loki - Umarłaś na jego oczach w szpitalu ponieważ byłaś chora na niewyleczalną chorobę. Loki starał się być silny ale dziesięć lat później popełnił samobójstwo.

☀️Peter Q - Zostaliście porwani i trzymając się za ręce zostaliście wyrzuceni w przestrzeń kosmiczną.

☀️Thor - Zmarł podczas bitwy ale starałaś się być silna i postanowiłaś pomóc synowi panować nad królestwem.

☀️Bucky - Spędziliście ze sobą cudowne chwile, byliście ze sobą cały czas ale dziesięć lat po tym jak przeszliście na emeryturę zginęliście w wypadku samochodowym.

☀️Pietro - Pomimo tego, że Pietro umarł przed tobą ty byłaś silna i zostałaś z synem i jego dziećmi.

☀️Stephen - Oboje zginęliście w sanktuarium gdy dostały się do niego dziwne stwory i demony.

☀️Peter P - Po studiach Peter oświadczył ci się i spędziliście, ze sobą resztę życia.

☀️Clint - Byliście ze sobą do końca

☀️Bruce - Kiedy skończył ważne badania przeprowadziliście się na wieś gdzie dożyliście starości.

☀️Vision - Umarłaś w jego ramionach po tym jak zostałaś postrzelona w ataku terrorystycznym. Vision nie wytrzymał i miesiąc później rozkazał zabrać mu kamień.

☀️Natasha - Wyruszyłyście razem na misje. Doskonale wiedziałyście, że to praktycznie samobójstwo. Umarłyście wtulone w siebie przez wybuch bomby.

☀️T'Challa - Dożyliście starości zwiedzających świat a kończąc swoją historie w pałacu w Wakandzie.

☀️Sam - Wasze życie po ślubie było wręcz perfekcyjne. Spędziliście ze sobą resztę życia dalej mocno się kochając.

𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - marvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz