ORAÇÕES DE SÃO CIPRIANO

2.7K 18 1
                                    

ORAÇÃO QUE SE LÊ AO ENFERMO PARA SE SABER SE A MOLÉSTIA E NATURAL OU SOBRENATURAL        

Esta oração diz-se em latim para que o enfermo não possa usar de impostura, porque, não entendendo o enfermo quando se há de mover ou estarquieto, desta forma não pode enganar o religioso.       Se o religioso entender que é demônio ou alma perdida, diga a ladainha; no fim da ladainha ponha-lhe o Preceito que está adiante, em português.     

Praecipitur in Nomine Jesus, ut desinat nocere aegroto, sta​tim cesse delírium, et illudo ordinate discurrat. Si cadat, ut mortuus, et sine morasurget at praeceptu. Exorcistae factu in Nomine Jesus. Si in pondere assicitur, ut a multais ho​minibus elevaret non aliqua parte corporis si dolor,vel tu​mor, et ad signo Crucis, vel imposito proaecepto in nominee, Jesus cessat, Si side causa velit sibi morte inserre, se praeci​pite dure. Quandoimaginationi, se praesentar res inhorestae contra Imagines Christi, et Sanctorum, et si eodem tempo​re sentiant in capit, ut plumbum, ut aguamfrigidam, vel ferrum ignitem, et hoc fugit ad signum Crucis vel invocato               Nomine Jesus. Quando Sacramenta, Reliquas, et res sacros odit; quando nulle prœcedente tribulation, desperat, se di​lacerat. Quando subitopatenti lumen aufertur, et subito restitur; quando diurno tempore nihil vidit, et nocturno bene vidit, et sine fuce lugit epistolam; si subito siatsurdus, te postea bene audiat, non solum materialia, sed spiritualia. Si per septem, vel no vem dies nihil, vel par-um comedens fortis est, et pinguis,sicut antea. Si liquitur de Mysteris ultra suam capacitatem, quando non custat de illus sancti​tate. Quando ventus vehemens discurrit per totumcorpus ad mudum formicarum; quando elevatur corpus contra vo​lutatem patientes, et non apparet a quoleventur. Clamores, scissio vestium,arrotationes dentium, quando potiens non est stultus: vel quando homo satura debilis non potest teneri a multis. Quando habet linguam tumidam, etnigram, quando guttur instatur, quando audiuntur regitus leonum, balatus ovium, latratus canun, porcorum grumi​tus, et similiu. Si varie praeternaturam vidente, et audiunt, si homines maximo odio perseuntur; si praecipitis si expo​nunt, si oculos horribiles habent, remanent, sensilusdes​titutio. Quando corpus talibenedictit, quando ab Ecclesia fugit, et aquam benedictam non consenti; quando iratos se ostendunt contra Ministrossuperdonestes Relíquias capiti (eti occulte). Quando Imagines Christi, et virginis Mari& nolunt inspicere sed conspuunt, quando verba sacranolun, proferre, vel si proferant, illa corrumpunt et balbat cienter student proferre. Cum superposita capiti manu sacra ad lectionem Evangeliorumconturbatum agro tus, cum plus​quam solitum palpitaverit, sensus occupantum, gattae sudoris destuunt, anxietates senit; stridores usque adCae​lum mittit, sed posternit, vel similia facit. Amém.

São Cipriano O Legítimo Capa PretaOnde histórias criam vida. Descubra agora