Kızlar üçgen şeklinde aynı anda saldırmaya basladı sandalyeyi alıp ıkısıne atmaya başladım diğeri ise bir yumrukla yere düşürdüm.
"Ee tek sen kaldın pes edicek misin?"
"Hayır" deyip yumruk attı. Elini ters çevirip belinden tekme atıp yere düşmüştü.
Herkes alkışlıyor ahh ben buna alışırımmutlu oldum kızların hepsi" Ezgi bizi affet pişmanız senin istediklerini yapıcağız." Dedi Cemre
Onun dediklerini dinledikten sonra biraz nefes almak için sınıftan çıkmıştım ki arkama baktım kızlar beni.
"Beni takip etmeyin eskisi gibi olmaya devam edin"dedim
Dediktekten sonra bahçesi çıktım iyi büyük ve duvar yüksek acaba nasıl kaçabilirim diye düşünmeye başladım dur bir dakika oradakiler Çağatay ile Melis değil mi?ya iyice bir bakayım ah evet bunlar ama birden önüme bir grup oluştu.
"Naber ben Mete bu okulun populer bir çocuğuyum herkes benim istediğimi yapar yapmazlarsa güzel bir ders veririz şimdi git bana kantinden biraz abur cubur al "
"Alamıcam canım o dersleri kendine sakla. "
Karşımda pis pis sırıtıyordu simdi yumruklayasım vardı ben sınıfa gideyim simdiden bunlara bulaşmak istemıyordum arkamı döndğm tam gidiyordum Mete"Ne oldu korkup benim dediklerimi almaya mı?gidiyorsun iyi git"
" Ulan sinirimi bozma istediğim yere giderim senin istediğini yapmıcam. "
Pis pis sırıtıp yanıma iyice yaklaşıp kulağıma doğru eğildi."Kızım bak.."
"Benimle uğraşnayın beni tanısanız asıl siz ders alıp pişman olursunuz."
Arkadaşlarından birisi koşarak elini kaldırıp tokat attı pis pis sırıttım yine tam tokat atacakken elini havada yakaladım ve elini ters çevirip arkasını önüme doğru alıp o ukala çocupa doğru tekme atıp fırlattım o çocuk bağırmaya başladı.
" Kızım sen naptığını sanıyorsun ne güzel ders veriyordum ama bundan sonra sana iyi bir ders vercem bunu unutma adım Faruk yaz bir kenara beni"
*******
Okuduğunuz için teşekkürler oy kullanmayı unutmayınız oteki bölümde görüşmek üzere 🙌🙌🙌