"Lan!"dedim ve gözlerimi kapamıştım iki üç kere yukarı aşağıya olduğu için ip her an kopabilir diye korkuyorum dedim içimden. sonra gözlerim iyice karanlık olmaya başlamıştı...
Ezgi;
Çok güzeldi hayret ilk başta Mete bağırmıştı sonra bağırma sesi gelmemişti. İp iyice durunca iki tane adam gelip beni indirdi ama Mete baygındı olamaz bu şimdi korkudanmı bayıldı bu kadar korkucağını bilseydim başka yere götürürdüm.
Tekrar ona baktım yavaş yavaş gözlerini açıyordu adamlar onu alıp yere yatırmıştı birisi kolanya getirip eline sıkıp iyice koklattı Mete'ye koklattıktan sonra iyice uyandı.
"Noldu bana"
"Korkudan bayıldın"
"Ah doğru ya korktum nolur Ezgi bida bu lanet şeyden atlamalayalım."
"Tamam"
"Başka bir yere gidicek miyiz?"
"Sen nere istiyorsan oraya gideriz"
"Sinamaya gidelim bolüm olarak korkuya ve gerilime girmeyelim romantik komediye girelim"
"Nasıl istersen oyle olsun."
Yolu sinamaya doğru gittik.
Drr
Telefonum çalıyordı baktım Hatice bir şeyler mi öğrendi ki.
"Bir şey mi öğrendin"
"Evet öğrendim bazı kişiker hareketlenmeye başladı ne haltsa planları başlıyor. Ve Mert de bu görevin içinde olduğunu öğrendim."
"Şerefsiz babam napıyor"
"Aynı şeyleri yapıyor."
"Tamam şimdi bu hareketlenmenin nedeni nedir öğren ve ara beni"
"Tamam" deyip kapadı.
"Arayan kimdi?"
"Boşver bunları kafaya takma"
"Ezgi sen bana güvenmiyor musun neden bazı şeyleri benden saklıyorsun"
"İyiliğin için saklıyorım hepsi senin,benim ve arkadaşlarımın iyiliğini düşünüyorum"
"Tamam sana güveniyorum Ezgi bari aksilik çıkarsa bana haber ver az da olsa yardımım dokunsun"
"Tamam Mete söz bir aksilik olursa sana soylerim"dedim.
Gizli numara:
Naber Ezgi nasılsın sevdiklerin nasıllar iyiler mi?Ben:
Sen kimsin!Gizli numara:
Brn kimim... bil bakalım ben kimim
Ben:
Düzgünce soyle
Gizli numara:
Ahh! Ezgi ben senin eski sevdiceğinBen:
Mert misin?Gizli numara:
Evet benimde bana eskisi gibi seslensen olmaz mı?
Ben:
Kapa çeneniGizli numara:
Düzgün konuş derim ve hareketkerine de diķkat et!Ben:
Mert sen arkadaşlarım ve benden ne istiyorsunda bize zarar veriyorsınGizli numara:
Çok yakında öğreniceksin..
Ben:
Şerefsiz kopek söylesene şimdiGizli numsra:
:) olmaz süpriz yapıcam neyse yakında karşılaşıp uzun uzun konuşuruz bb