Bu bu olamaz nasıl olur yaşıyor nasıl.
"Noldu patron"
"O o büşra ne zaman geldi cezaevine"
"Bilmiyorum sanırım birkaç ay mı haftamı önce geldi "
"Büşra sen nasıl yaşıuorsun?"
"Öldüm mü sandınız ahh ne yazık!"
"Yaşadığını neden söylemedin neden merak etme ben intikamımızı yavaşça alıyorım"
"Neden?"
"Ne neden ?"
"Sen neden intikam almayq çalışıyorsun ki asıl ben almalıyım ama yanlış kişilerden alıyorsun"
"Allah aşkına büşra kimden alıcam söyler misin?"
"Senden"
"Ben öldürmedim ki neden bemden alma ihtiyacı duyuyorsun?"
"Hepsi senin yüzünden olabilir mi? Sen bizim aramızı yaptın o eyvellah ama arkandan bizi niye sürükledin sen bütün gerçekleri biliyordun ve bizi yani bizleri yakın tuttun bu yüzden hepsi senin suçun sen ölüceksin!"
Şaşkınlıkla ona bakıyordum bu kıza noldu bir anda öfke dolmuş içine.
"Konuşmanı bölmek gibi olmasında patron herkes sana bakıyor bence hemen gidelim yarıdan çığu Büşra'nın adamlarıyla dolu."
Kafamı onaylamış şekilde sallayıp kapıya doğru ilerledim.
"Ezgi ben artık o eski korkak Büşra değilim bunu bil seninle sonra uzun uzunn konuşucaz" diye bağırdı Büşra
Mete;
Eve varmıştık eşyalarımızı teker teker arabaya yükledik son olarak vedalaşma vardı.
"Ben sizinle gelmicek miyim?"
"Maalesf Rabia gelmiceksin seni daha yeni tanıyoruz neyin nesin bilniyoruz"
Melis araya girdi "Farkında mısınız bilmem ama bu kız yani Rabia geldiği zaman nedense yerimiz ifşalanıyor öğreniyorlar nedensee dimi Rabia"
Rabia'ya baktım biraz korkmuşa benziyordu yoksaaa Mertle mi çalışıyor bu kızın günahını almayayım sonuçta arkadaşımın kız kardeşi.
"Yeni kız dikkatli ol al bunu biriai bir şey yapıcak olursa o zaman yap"
Saklıcamak küçük bir silah verdim.
"Teşekkürler mete"
Can ise ölü gibi dolaşıp duruyordu sanırım artık gitme zamanı geldi.
"Bu kadar vedalaşma yeter gidelim."
Arabaya binip kağıtta olan adrese doğru yola çıktık.
Büşra;
Sonunda geldi geldi Alim intikamını alıp kemiklerini sızlatmıcam merak etme bu akşam bitecek onun işi."Elif, Yağmur hazırlanın biraz sonra baskın yapıcaz"
"Tamam abla"
"Bu sefer abla kimi indiricez?"
"Kara'yı "
"Kara?"
"Elif salak olma ablam yemi gelenden bahsediyır"
"Aferin Yağmur Elif bazen düşünüyorum neden swni yanıma aldığımı bu kadar da mal olma tamam mı?"
Başını eğerek" Tamam abla biz gitsek iyi olur hazırlıklar var"