"Tamam savcı bey getirin şu kanıtı"
Savcı elindeki telefonu aldı
"Sana söyleyem bir tane bizim sınof hocayı ilk işkence edip sonra tabancayla öldürüp yaktık ve yaklaşok 25,30 tane kadın erkek değişik geberttim sonra yaktım onları sonra abine ve şurfa Can'a işkence çektirdim birde iki üç tanesimi götev icabı oldürdüm"
"Evet Ezgi Kara bunu ne diyorsunux bunada fotoraftaki gibi sahte mi diceksiniz"
"Sevcı bey siz bu kanıtı nerden buldınuz sorabilir miyim?"
"Gerek yok Ezgi Kara bir şey dicek misiniz? Bu kanıt ses kaydı gerçekmi ne olduğunu anlatın" Dedi haküm
"Hakim bey ne dicemi bilemiyorum"
"Bilemezsiniz tabi o kanıt çıkınca ne yapacağınızı şaşırdınız sonra bunu kğm yaptı diye düşüncen mi var?" Dedi savcı
"Müvekkilimi çok soru sornaya başladınız ama yeter bu kadsr"
"By benim görevim gerçeği öğrenene kadar sormaya devam ediceğim"
"Savcı kısa kesip lütfen bitirelim bu işi bir şey daha söylicek misiniz"
Savcı keskin gözleriylr bana bakmaya bsşlamıştı ah galiba şimdi dııtı yedim.
"81. Madde kasten öldürme müebbet yemesi uygındur diğerlerde de adam yaralamalarıda saysakda müebbet yemesi uygundur boylr bir seri katili dışarı salmamanızı öneririm "
Hakim yanındaki kişilere eğilip konuşmaya başlamıştı.
Elündeki şeyi vurup "Karar verildi"
Herkes ayağa kalkmıltı ayıp olmasın da kalkam valla hiç kalkasım yoktu.
" Yaz kızım erşeyi göz alınarak kanıtları sahte olnadığına karar verdik bu bir itiraf varsayoruz yani İbrahim Kara davasında onun katili olduğu kanıtlandı savcının dediği gibi 81. Maddeyi uygulayalım cezası müebbet hapistir ve bu dava bitmiştir"
Nasıl bu kadar hemen sınuca veriyor dedikleri doğrıda orada kalamam Metesiz naocam ben çocuğada çok şwy yaşattım nornal sevgili gibi olamamıştık dışarı başkasına abimin işini bitirip güzel bir hayat yaşıcam.
"Lan gerizekalı ilk önce sen bşr çık sonra hayal kur adamlar müebbet verdi 2,3 sene olsa yatıp çıkarız ama başka bu.sı*tın sen "
Hakketten o şeyü yedğm ziyaretime geldikleri zaman hesaplarını sorcam niye gelmeyip bir şey bulmadılar ve ben orada tıkışıp kalcam.
"Ezgicim artık hapishanede müebbet yatıcaksın kibar düzgün olmayı bırakırsın"
Jandarma gelip elğmi kelepçeyi vurup kollarımdan tutup dışarı çıkardolar.
Evet muhabirler Kapının önğndr bekliyorlar cevap bekliyorlar bendr onların istediği cevap vericektim.
Kapı açılıp etrafımızı sardılar
"Ezgi Kara babanızı neden öldürdünüz"
"Neden bu kadar kişiye nasıl kıydınız?"
"Hiç mi vicdanınz sızlamadı?"
Tam saldırcaktım bir siyah araba gelmişti siyah maskeli adamların elinde de silah vardı umarım bu Mete olsun.
3kişi bize ateş etmeye başlamuştı muhabirler bir yana polisler bir yana gitmişti belkide bu tam kaçış planı olabilirdi arkamı dönüp kaççakken siyah giyimli adam elimden tutup arabnın içine sürükledi diğerleride binip araba gitmeye başlamıştı.