31.Bölüm

16 2 2
                                    

Aaa ben burayı beğendim burayı herkes sever "

Burası gerçekten güzel biryerdi deniz kenarında otel çok güzelde buraya neden geldik bu adam boşuna getirmez bir bit yeğeni var da neyse birkaç saniye sonra kokusu çıkar.

"Neden geldik buraya ?"

"Süpriz "

"Söyle lan öldüreceksen adam gibi söyle "

"Tamam adam gibi söyliyim bari sana  başka şeyler yaptırcaktum da başka şey düşündüm oda ney? Mi diye soruyorsun dimi "

Onaylamış bir şekilde kafa salladım

"Sana bir oyun oynatıcaz eğer sona kadar gelirsen seni serbest bırakıcam gelemezsen ölürsün pes edersen benim olursun."

Ne ne biçüm şey bu ya pes etmemem lazum ölmek var pes yok.

"Seni burada bırakıcaz ve oyunun başlıcak.  Sakın kaçmaya çalışma sınu kötü olur heryerde kamera var kaçamwzsında eper kaçtığına dair sinyal alırsak otomatik şekilde ölürsün"

"Off hadi bittiyse açda gidem"

Kapı açılıp oyun başlamıştı havaya baktım kararmak üzereydi.

"Haaa birde otele gidip yardım isteme orada da ölürsğn yaklaşsan bile orasın benim adamlarla dolu hadi sana iyi şanslar"

Diyip gitmişlerdi benim ilk konaklıcak bir yer lazım dı. Yada hiç uğraşmıyım ya bu adam sona gelsemde ölücem en iyisi şu uçurumdan atlıyımda kendi hayatıma sona versem iyi olur. Oraya doğru yürümeye başladım ve dibine kadsr grldim. 

Umarım ölmem deniz beni biryerlere götür ama it herife götürme

Diyip denize atlayıp kendimi salıp derinliğe doğrı yola çıktımm....

Ezgi;

Naz'a baştan sona kadar anlattım.

"Burdaki garıları öldürdükten sonra nasıl dışarı çıkcaksınız onu öldürmek için?"

"Onu o zaman planlıcaz"

"O zaman ben ve kızım da gelse olur mu?"

"Tabiki siz kaldınız zaten  güvenebilceğim kişiler olarak "

Mesaj gelmişti açıp baktım gerçekten bulabilmişti şimdi onu arayıp dediklerimi yaptırmak kalmıştı.

"Alo kimsiniz?"

"Ezgi"

"E ezgi mi ?"

"Niye şaşırdın ya hapisteyken senin hatrını sormakta mı suç ttt"

"Değildir"

"Senden birkaç şeyler isticem yanına arkadaşlarınıda al buraya getirin"

"Ne getircez?"

"Size biryerin adresini vericem oradan silah alıcaksınız birkaç şeykerse ama orada Seri katil Ezgi gönderdi dersen onlar ne koyacağını bilir ?"

"Birşey daha sorcam şimsi onları aldıkya nasıl getircez onların büyükleride vardır"

"Onu da siz düşünün aranızda zengin vardır biraz paraya kıyın neyse benim kapatmam lazım sakın bunları kimseye anlaymayın arkadaşların hariç anlatırsan ölürsün"

Deyip kapadım.

"Ezgi silahları napıcaksın"

"Süpriz o gün gelsinler söylicem sana"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin