5.BÖLÜM

71 29 0
                                    

Ezgi;
Sonunda depoya geldik istediğim gibi vurucam ohhh ne güzel be uzun zaman olmuştu.

"Çağatay hadi halıları çıkarıp bağlayalım ve Büşra içeride bir oda var yatak uyuyabilirsin"

"Ezgi tesekkurler de polis nerede? Bize yardım edecekti"

"Sen onu bosver sen sen dinlen bugün yarın çok eğleneceğiz"

"Tamam sağol"

"Çağatay bağlıyıp uyandıralım"

Aldık bağladık sonra Çağatay başka bende başka bir koltuğa yattı hemen gözlerimi kapadı.

Sabah olmuştu biri bağırıp duruyırdu kimdi ya.

Can,"Noluyor burada burası neresi"

"Uyandın mı aşkım buradayım"

Çağatay,"Aşkım da ne lan"

"Sakin uyansın diye şaka yapıyorum sinirlenme"

"Ezgi bizi nereye getirdin ve ne için"

"Hmm sizi ıssız bir yere getirdik öbür sorununda cevabı hesap sormam için merak etme sana iki üç tane eziyet Ali herifine de bir sürü yapıcam merak etme."

"Neden? Biz sana hiç birşey yaomadık"

"Hıh tabiki yapmıcaksınız yardım ediyim dedşm kaç gündür birilerini pataklamadığım için yaptım."

Ali yavaş yavaş uyanıyordu Can da üzgün bakıyordu çocuk mu bu ya surat yapıyor.

"Burası ne be BÜŞRAAAA hemen gel buraya"

Kızcağız koşarak geldi demekki bu kadar korktu ve hızlı geldi.

"Lan kızdırma beni şimdi çöz beni!"

"Büşra oraya otur ve izle ve Çağatay birinci malzemeyi getir"

"Tamam hemen getiriyorum"

Baktım sıkı bağlamışmıyız diye baktım bacaklarında aşırı olmasada biraz vardı keyifli olucak ve malzemelerimiz geldi.
Ali"Ne yapcaksınız lan bize"

"Görüceksin Ali bekle Çağatay Ali'yi sıkı tut bende Can dan başlıyom aldım ağdayı sürdüm sürdüm koyup hızlı çektim depoda bağırmaların sesi gelmişti bağırışları çok güzel idi.

"Ezgi dur acıyor"

"Daha çok acıcak diğer taraflarada yapıcak pırıl pırıl olucak "

İki bacağınıda aldım kıllarınıda

" Ali ne yaptın lan bacagına orman çalısı mübarek seninki çok acıtıcak"

"Pişman olucaksın seni  burdan çıkayım seni fena yapıcağımdan emin ol."

Dediği an iki ayağınıda yapıp hızlıca çektim bir böğürdü kulapım gidiyordu be böyle bir bağırış görmemiştim duymamıştım duymakta istemem.

"Şimdi öteki eziyetimize bu her erkekte olandır cok acıcak hemde çok Can bu senin son eziyetin geri kalanla Ali ile konusup devam edicez"

Pantalonumun arka cebimden cımbızı çıkardım gitti Cana doğru
"Sen bakımlı çıktın yırttın sayılır ama çok da olmasa var biraz sende kıl"

Göğsüne doğru yöneldim ve eğildim oda kafasını eğdi ve öğtüğü an tokat attım "Çağatay tut kafasını"

"Ezgi seni seviyorum hemde çok bak brni de yakınlarda seversin seven sevene bunu yapar mı?"

"Hmm ben sevmiyorum yakında da sevmiceğim"dedim ve göğsünde kıl aldım zıpladı gözünden yaş geldi azcıktı sıradakıne geçtim "Ali biraz bakımlı ol ya yine kıl var anlıyorum Büşrayı."

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin