"BU KADAR YETER!!!"Diye bağırdı kimdi ya bu kim?
Sonra koşarak Büşra'nın yanına doğru gelmişti.
"Anne iyi misin?"
"Anne?" Dedim nasıl yani bu çocuk Büşra'nın mı olamaz olmamalı nasıl Ali den asla olamaz kaç ay olduda hiç karnı şişmemişti onı geçtim çocuk 6 yaşında gibi gözüküyordu o zaman bu çocuğu 13 yaşında mı oldu ama nasıl o kadar yaşında nasıl ya.
"Sene ne yaptığını sanıyorsında benşm annemi dövüyorsun hı "
"Bak çocuk tek ben dövmüyordum karşılıklı bir kavga yapıyoruz ve sen buna karışamazsın büyüklerin işlerine küçükler karışamaz"
"Hahaha kendini büyük mü sanıyorsun büyük olsaydın burada küçükler var onlara ornek olurdun"
"Bak velet hadi anneni al da bas git bakam koğuşta onu besleyip giydirirsin"
"Ezgi kızımla düzgün konuş ayağımın altına alırım bak seni bu şeyde biraz tökezlemiş olabilirim ama bu kızımın ve koğuşumun onğnde rezil etmek manasında değil"
"Hm peki rezil etmeyi bırakayım sana güzellikle yaklaştım ama sen naptın beni geri çevirdin bıdı bıfı şwyler bu yüzden zorla güzellik olmaz"
"Ezgi mi nesin seni bu olayın peşini bırakmıcam bizden ne alıp veremediğin şeyi bul-.."
"Bulup napcan kaç kişi beni öldürmeye çalıştı oldüremedi sen mi öldürceksin beni güldürme ya hadi ananı ile koğuşunu da al git bakalım"
"Sana kim dedi buraya gel diye! Hı cevap ver kim dedi sen kendini benden büyük veya üstünmü görüyorsun derhal odana gidip beni bekliyorsun"
"Ama anne !"
"Seni gebertneden odana bas git çocuk"
Çocuk kızgın bir şekilde koğuşuna gitmişti Büşra ise kendisini toparlayarak ayağa dimdik şekilde durdu.
"Çaylak yeni feldin buraya daja bugün geldin artislik yapma dışarsı gibi adam öldürmek kolay değil onlar gibi oldüremexsğn beni mesela baban gibi hm hhh"
"Sen neyden bahsediyorsun ya?"
"Gayet net anlamışındır anlamadıysan iyi düşün bulursun ne demek istediğimi "
Arkasını dönüp masadan inip koğuşuna doğru yol almaya başlamıştı
"Büşra o çocuk kşmden Ali den olamaz o "
"Bu senş ilgilendirmez"
"Hadi ama yoksa "
"Kafanda değişik fikirler üretme sakın hadi aslamlar geri dönüyotuz şimdi azcık yenilöiş ve rezil olmuş olabiliriz ama birdahali sefer çok iyi kavgamız olcak merak etme"
"Merak etmiyorum o günü sabırsızlıkla bekliyor olucam bunu bil"
Büşra;
Lanet lanet bün kere lanet olsun ne güzel o piö kurusunu bu gece işini bitirmiş olucaktım ama o çocuk her şeyi mahvetti o da kalmadı herkesin içinde beni küçük düşürüp rezil etti ya.
Ben bu çocukla fazlq uğraşamazdım Oğuz'u arayıp yanımdan almasını isticem ya.
Koğuşıma varıp telefonu sakladığım yerden alıp numaraya basıp arama başladım.
"Oğuz sen bu çocuğu niye buraya getirdin bela olsun diye mi"
"Tabiki hayır bir bildiğim var o yüzden ve sen ne hakla bana kızıyorsun hı aoyle "