Içeri girmiştik girince içerde garip bir koku vardı bu ne kokusuydu."Bu ne kokusu"
"Sanırım helva kokusu"
"Kim öldü?"
Yoksa Ayşenur mü öldü olamaz.
"Bilmiyorum biz gittikten sonra yaptılar herhal "
"Nerede yapıyorlar bunu "
"Dışardadır yada yemekhanede "
"Kaptan beni götür bahçeye çakmasınlsr bana iyi davrandığını"
Beraber bahçeye çıktık. Gerçekten helva dağıtılıyordu kim dağıtıyordu tahmin bile edemezdim Büşra dağıtıyordu.
Naz'ı aramaya başladım buldum yanına doğrı yürümeye başladım.
"Naz sakın Ayşenur'un öldüğünü söyleme sakın"
"Sakin ol ölmedi merak etmr odada dinleniyor şuan "
"Ee bu kimin helvası"
"Bilmiyoruz sanırım hayrına dağıtıyordur "
Büşra masanın üstüne çıkarak.
"Evet helvayı dağıtma amacımız yakında ölecek birinğn helvasıdır yakında ona veda edicez iyilik haftam olduğy için dağıtan dedim. Şiödi siz hangi şanslo içğn dağıttığımı düşünüyorsunuz bunu bilmekde çok zor değil uzatmadan bu şanslı kişi Ezgi Kara"
Onun taraftakğler alkışlamaya başlamışlardı.
"Şimdi edindiğüm bilgilere göre Ezgi Kara'nın mahkeme sonucu müebbet hapismiş şimdi bunu kutlamak lazım dwğil mi arkadaşlar pasta yapmadık nedeni yakında Ezgi kardeşimizin ölüm haberini alabiliriz diye şimdiden helvayo yapak dedik "
"Görücez kimin ölcwğini bende artık kendimi tanıtiyim Ezgi Karayım bildiğiniz gibi ama şunu bilniyprsunuz buranın kralu. Bir önceki başı oldürerek geçti dimi ben onu tanırım sadece dövüş öğrenmiş bide vaşlarını öldürmüş başa geçmiş ama ben yaklaşık 30 kişi öldürdüm akşam haberlerde duyarsınız artık yani Büşra dan korkmıcaksınız brnden korkmanızı öneririm son bir sözüm daha olucak hiç kimse benim bloğumka uğraşmıcak, uğraşırsa benimlede uğraşmış olur"
Dedikten sonra üçeri girip napcağımı düşünmem lazımdı odama girip yatağıma uzandım gözlerimi kapayıp planları geçirmeye başladım.
Mete;
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım bir depoda bulmuştum kendimi , nolmuştu bana en son hatırladığım hazırlanıp mahkemeye gidiyordık sonrası yoktu.
Yanlaromda Can ile Melis vardı sandalyede toplu bağlamışlardı.
"Hey uyanın Can ! Melis! Hadi gözlerinizi açın"
"Biz nerdeyiz bmyle kğm getirdi bizi"
"Bilmiyorum Melis bilmiyorum ama bu mahkemeye gitmemiz için yapıldığı kesin onu biliyorum"
"Off noldu ya"
"Oh sonunda ayıldın Can"
"Off tamam uzatma Melis"
"Uzatma mı ? Ne diyorsun kendinde misin şuan kaçırıldık luan depoda bağlıyız ve sen bu ortamda rahatsın"
"Bu kadar yeter uzatmayın ikiniz laf yetiştiriceğinize düşünün burada nasıl çıkacağımızı"
Deponun kapısı açılmaya başlamıştı. Gelen Oğuz du bunu nasıl tahmin edememiştim.
"Malmısın oğlum sen bizi niye kaçırdın elimizde delil melil yok " diye çıkışmıştı Melis